Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Aşk'ın En "Garip" Hali

Aşk'ın En "Garip" Hali
 

Bugün, sensizliğin bilmem kaçıncı ayı, kaçıncı gecesi, kaçıncı saati… 

Her gece yeni bir intihar kuşanan gözyaşlarımı kurtaramıyorum uçurum kenarlarından. Dinmek bilmeyen bir haykırışla sana doğru sesleniyorum, duymadığını bile bile. Kulaklarını bana dair her şeye kapattığını bilmeme rağmen, yine de yüreğimin bir köşesinde sakladığım umut zerreciklerinin ışığıyla sesleniyorum bir kez daha sana sevgili. 

Belki de şu an, aynı gecenin karanlığında ağlıyorsundur benimle birlikte, kim bilir? Belki, bana “git” diyen diline inat, yüreğinden “kal” çığlıkları yükseliyordur gece ayazlarında. Sahi, yüreğin de üşüyor mudur benden uzakta? 

Ne tuhaf değil mi? 

Aşk böyle bir şeymiş işte. Olabildiğince arsızlaştırıyormuş insanı. Neredeyse yüzüne bir tükürmediği kalsa da sevdiğinin, değil kendisini görmek, adını bile okuduğunda gülümseyebilmekmiş en âşık halinle. 

Biliyorum, beni aklından bile geçirmiyorsun tek bir an. Hatta köşe bucak kaçıyorsun benim olabileceğim tüm cadde ve sokaklardan. Bu şehir vebalı artık. Bu şehirde ben varım. Biz varız. Hiç ayrılmayacak olan “biz”(!) 

Sokakları, caddeleri, kaldırım taşlarını, önünde oturup sarmaş dolaş dondurma yediğimiz dondurmacıyı, yol kenarındaki bankları, söylediğimiz şarkıları, şiirleri, hepsini kaldır at bir çırpıda yüreğinden. Sınırlarını koru, lafımı bile ettirme hatta ona da eyvallah. Telefonlarıma çıkma, mesajlarımı okuma, görme, duyma… Ama aynı göğün altındayız, bunu unutma! 

Ne yaparsan yap, benim ağladığım gecelerin koynunda uyuyacaksın sen de. Döktüğüm her damla gözyaşının yıldız yıldız oluşunu izleyeceksin bilmeden. Nereye gidersen git, beni aydınlatan güneş aydınlatacak seni de. Aynı güne uyanacak, aynı geceye saracağız uykumuzu. Aynı mevsimi yaşayacak bedenlerimiz. Birlikte üşüyüp, birlikte ısınacağız. İçtiğimiz çayın, kahvenin tadı bile aynı olacak belki. 

Aynı havayı soluyoruz ya hani, senin bıraktığın nefestir belki de benim ciğerlerime dolan sevgili! 

Ne gurur, ne öfke, ne hırs! 

Aşk’ın en garip hali buymuş… 

 

 

 
Toplam blog
: 20
: 1095
Kayıt tarihi
: 18.09.08
 
 

"Hayat mı çok acımasız, yoksa insanlar mı diye düşünürken henüz toy zamanlarımda, aslında tüm zaliml..