Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk kadına daha çok yakışır..

Aşk kadına daha çok yakışır..
 

AŞK KADINA YAKIŞIR.


Aşkı bir kadehte veya bir tek gülde kadına sunulur. AŞK KADINDIR, Belki de zor bir soru bir erkek için ama erkekler aşkı beceremiyorlar mı acaba? Ne yaşamasını ne de yaşatmasını...? 

Aşkı önce erkek yakalar. Gözlerde başlayan bu alev ateş bacayı sardığında eyleme dönüşür. Hoşlanma ile başlayan sonrasında hızla aşka dönüşen bu duygu sağanağı ile her şey değişir. Artık mantık yoktur, aşk vardır. Damarlarda kan hızlı akar kalp hızlı çarpar. Bir sevgilinin gülüşü ömre bedeldir. ilk öpücük için her şey verilir. Unutulmayan bir andır. 

Düşünün ilk öpüşmenizi ne zaman yaşadığını unutan var mıdır? Bence yoktur. 

Aşkı genelde erkek kadına yaklaşarak veya davranışı ile belli eder. Teklif erkektenden gelir, ilk adımı erkek atar. Kur yapma dediğimiz tüm davranışlar erkek tarafına aittir. Bu yazdıklarım genelde yaşananlardır. Tabi ki istisnalar vardır. Ben çok az rastlasam da vardır. 

Aşkı tek başına yaşayan şanslı insanlar da vardır. Karşı tarafın haberi yoktur. Hayranım bu tip platonik aşıklara.. Düşünün, aynı otobüsteki yakışıklı birine aşıksınız veya güzel bir bayana aşıksınız.. Ne kadar güzel.. Hele onun sizden haberi yok. 

Bana uymayan bir davranış bile olsa düşünsenize ne kadar hoş, onun hakkında neler hissediyorsunuz.. Gemileri yakarsınız bir tebessümüne veya bir günaydın demesine.. Günlerce beklersiniz sizi fark etmesi için.. Tanışmak için ne fırsatlar beklersiniz. Hep te aksilikler sizi bulur. Hazırlanırsınız.. En şık kıyafetinizi giyersiniz, bayanlar makyaj yaparlar. Heyecanla beklersiniz.. Be arkadaş o gün izinlidir, işe gelmemiştir veya gitmemiştir. Bu örnekler sürüp gider... 

Pardon ben sizi aşkınızla başbaşa bırakayım.. 

AŞKA İNANIN VE ISRAR EDİN. KARŞINIZDAKİ SEVDİĞİNİZİ AŞKINIZI VEYA ARKADAŞINIZI KENDİNİZE BENZETMEYE ÇALIŞMADAN OLDUĞU GİBİ KABUL EDİN.. O SİZİN RENGİNİZ OLSUN.. HATTA MÜKEMMELSENİZ, O SİZİN VARSIN HATANIZ OLSUN.. 

Ve asla unutmayınki: 

insanın olduğu yerde 2+ 2 = 4 olmayabilir. 

Gelelim kendimle ilgili ve sizi de ilgilendiren bir başka konuya... 

Son dönemde tanıştığım arkadaşlarımla birlikte farklı bakış açılarını da tanımaya başladım. 

Bu bakış açılarının içinde doğal olarak beni geliştirmesini beklediğim eleştiriler de var.. 

İlk yapılan eleştiri rezalet yazdığım ile ilgili idi. Haklı gördüğüm eleştiri olduğu içinde burada da yazıyorum. Bu konuyu yazmaktaki sebebim siz okurlarımdan özür dilemektir. 

Evet ben mükemmel yazamıyorum. Evet ben yaşamak ve yaşatmakta da özürlüyüm. Ama ben böyleyim.. Hep böyle yaşadım. Kör topal böyle yaşamamı sürdürdüm. Çok mutlu da oldum. Çok sevilen biri oldum, çok arkadaşım oldu.. Fakat kesinlikle yapılan eleştirilerden de ders çıkartıyorum. Eksikim ve hatalarla doluyum. 

Bir sevdiğim deyiş vardır: Öğrendikçe sıfıra yaklaşıyorum.Hiç bir şeyi bilmediğimi öğreniyorum.. Bu sevdiğim sözü yaşıyorum. 

Bu son özür dolu paragrafı benim yazdıklarımı okuyarak zaman kaybetmenize sebep olduğum için yazdım. Affedin. AFFOLA. 

SEVGİLERİMLE TOPRAK SARI 

 
Toplam blog
: 146
: 842
Kayıt tarihi
: 14.09.08
 
 

Ben ticaretle uğraşan biriyim. Hobilerim arasında felsefe, sinema özellikle türk sineması, spor ö..