Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '19

 
Kategori
Deneme
 

Aşk Kalbe Ters Yazılmışsa

Sana yıkılışım bir ülkenin, bir şehrin, bir umudun, bir yalnızlığın; tüm insanlığın yıkılışı gibi. Toparlanmak ekseninde tek kendi etrafımda dönüyorum ama terk etmiyorum kendimi; bir gün sana lazım olur diye, gitmiyorum kendimden.

Sana çıldırışım kendime uzayan dipsiz teessüfler, hiçbir zaman bulunmayacak olan zıpır derinlikler ve bir miladın bağından kopan fırtınaları esamesi kendinden kayrılan toprakların hapsedilişi gibi. Bulurum ve hak ederim hakkından seninki kadar kalıcı gelemeyen sevdayı, sen ise dalgalara karşı gelemeyen şeffaf kimsenin boz yağmuru olursun.

Bana hayat sunuşun ürkekler geçişinin mutluluğuma kırılganlığı gibi. Bir buluyorum, bin kaybediyorum seni. Sevgilim; sevgiye susayış ve aşka oruçlu zirzop savaşlarımda bile sana benden çok ihtiyacım var. Kapatma, kapanma, kayırma. Gözlerin, sorun; sözlerin sorumlu ve yokluğun kadar varlığın sorularla dolu olsa da bin kalp çarpıntısına yakarışı bitmez müzikler çaldım. Haydi, artık duysana!


Dilara AKSOY
 

 
Toplam blog
: 196
: 226
Kayıt tarihi
: 03.01.13
 
 

     1989 doğumlu, İstanbul Üniversitesi Felsefe mezunu. 10 yaşında şiir yazarak başladığı kalem ..