Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Aşk Kalem Kağıt ile

Aşk Kalem Kağıt ile
 

Aşk Kalem Kağıt İle


Say ki oyun oynadım mevsiminden geçerken
Sevi bitimsiz sandın! Kalem kağıt aşk ile
Susamışım bir sorma kana kana içerken
Hep mi başkası oynar! Kalem kağıt aşk ile.

Çok biliyorum derken! Urban giydin gülmeden
Hiç empati yaptın mı? Var mıydı kaygıların
Sayıp sayıp dururdun! Başın eydin bilmeden
Namusun kavramına! Dar mıydı saygıların.

Hangi gözle bakmıştın kestirip atmasaydım
Türlü şaklabanlıktan geç olmayan aklından
Yalanıma akmıştın estirip katmasaydım
Çiban başı kanatma iç dolmayan saklından.

Bana kalmış olsaydın daha neler yapardım
Hem cinslerim daralmış! Kıvrak yalan bol canın
Gün yüzü göstermeyip bodrum kiler kapardım
Var mı bu işin sonu? Kıvrık yılan sol yanın.

Dalsan bütün soruya hep sorarsın nasılla
Vazgeç telli turnadan sana hayrı dokunmaz
Bulsan ara nağmeyi kalp yorarsın fasılla
İçme b/elli kurnadan saki ayrı okunmaz!  

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..