Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Aşk kırmızı, gül beyaz

Aşk kırmızı, gül beyaz
 

Bir kasırga çıktı geçen yaz.
Aldı içine, çıkardı gök yüzüne.
Yaktı yüreğimi, ateş kırmızı,
Gönüldeki kor beyaz.

Gönlümü yakan, kız beyaz.
Gök mavi, aşk beyaz.
Ne yapsam fayda etmez.
Üstüne yazdım, kaderimi bu yaz.

Ateş kırmızı, gül beyaz.
Yürek kırmızı, kız beyaz.
Gönülde yatan gül beyaz
Her şey gelişti bu yaz.

Yakmazsa yüreği ateş.
Buz kesen, hayal beyaz.
Gönül beyaz, kız beyaz.
Yüreğe düşen kar beyaz.

Deli gönlüm dinlemedi beni.
Bir aşk yaşadım, geçen yaz.
Kaderimde bu da varmış.
Allah'ım günahıma bunu da yaz.

Seyrettikçe gözlerini,
Ben kendimi kaybettim.
Kaybolduğum gök yüzünde,
Aşk kırmızı, gül beyaz.

Cahit KARAÇ

 
Toplam blog
: 322
: 1004
Kayıt tarihi
: 08.03.08
 
 

1953 Elbistan doğumluyum. Lise mezunuyum. Kamuda çalışıyorum. Evliyim ve iki çocuk babasıyım. Ken..