Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '11

 
Kategori
Kitap
 

Aşk Kuantumu / Nuray Sayarı

Aşk Kuantumu / Nuray Sayarı
 

Aşk Kuantumu / Nuray Sayarı


Nuray Sayarı her zamanki  içtenliği, sevecenliği ve pozitif enerjisiyle “Aşk Kuantumu” adlı kitabında, aşkı hayatımıza nasıl çekebileceğimizi, nasıl uyumlu, mutlu ve doyumlu ilişkiler yaşayabileceğimize dair tüyolar vermiş.

Böylesi mükemmel duygularla sarıp sarmalanmak ve mutlu, huzurlu bir aşkı hayatımıza çekmek istiyorsak, öncelikle kendimizi hayatımızın merkezine oturtup, kendimizi çok sevip, değer vermemiz gerektiğinin sık sık altı çizilmiş.

Sonrasında bizi aşktan uzaklaştıran, korkutan negatif bilinçaltı kodlamalarımızı bulup, yüzleşmek, işte en önemlisi bu!

Eğer aşk ve ilişkilerle ilgili negatif bilinçaltı kayıtlarımız varsa, mutlu ve huzurlu aşklar yaşamamız mümkün değil, hatta imkânsız!

Okuyucunun bu negatif bilinçaltı kayıtlarını nasıl bulacağına dair egzersizlere de yer vermiş kitabında Nuray Sayarı.

Olumlamalar bölümünde, ihtiyacınıza yönelik birçok olumlama var.

En önemli konulardan biri de hayatımızda doğru ve enerjisi yüksek cümleleri kullanmak. "Ben ona aşığım ama o beni istemez" gibi cümleleri telaffuz bile etmemelisiniz. Çünkü imkânsız aşk yoktur. Mutlaka temennilerini ve düşüncelerini değiştirmen gerekir. İmkânsız dediğin şey senin karşına durduk yere gelmez. Neden ortada bir şey yokken ona bir şeyler hissedesin ki?

Sen yeter ki istemesini bil! Evren gerçek aşkı kapına getirir ve kalbinin önünde diz çöktürür. Ama iyi temennilerde bulun, sakın isyan etme. Senin için hayırlı olan aşk seni bulur. Aşkın kuantumu da budur zaten. 

Toplam 25 Bölümden oluşan kitap, 232 Sayfa. Kitapta yazan tüm bilgilere aşinaydım.  Ama yine de pozitif enerjiyle sarıp sarmalandım ve bilgilerimi gözden geçirdim.

Kitabın arka sayfasından :

Rumi dedi ki "BEN OL Kİ, AŞKI ANLAYASIN!!!"

Hadi siz sizde olun ki 'aşkı anlayın'!!!

Kapınız çalınıyor olabilir ama hala niye kapınızı açmakta tereddüt ediyorsunuz?
Korkuyor musunuz?

"Eyy cümle atlasın sultanı, sen beni duydun mu ki!"
Ben bende değilim ki duyayım!!!

"Yangındım yakmaktan korktum

Seldim boğmaktan...

Rüzgardım durdum. Üşür diye...

Çığlıktım sustum... İlla sustum!

Gitme dedim, gidemedim!..

Çatal çatal yüreğime saplanırken ağlamadım.

Sar dedim, soramadım!..

Zor zor yüreğime bakarken eğilmedim."

Beni sevmiyor zannettim…Yalnız hissettim!..

"Aşk! Baktığın bana layık mıyım?

İşte tam da bundandır, gözlerindeki aşka utanıyorum.

Ey, aşk, acına layık mıyım?

Ki tam da bundandır, bendeki aşkına doyamıyorum!

Hem de arsızca hem de acımasızca..."

Özlemekten yoruldum!..

"Dedim ya, mutluluğun vardır ama mutsuzluğun yenisi yoktur.

Her gelişin yeni her gidişin kadar eski...

Saymadım, sayılmıyor...Zaten tek dahası yek.

Yormadım, yorulmuyor...Hatta çıplak dahası çırılçıplak!"

Kavuşamamaktan korktum!..

"Zaten yağmurdan da suyun günahını soramazsın..."

Hata yapmaktan korktum!!!

O zaman yorgunluklarınızı, geçmişteki yaşadıklarınızı, olumsuz hislerinizi, korkularınızı bir tarafta bırakın ve "gerçek aşk"ınızı yaşamaya hazır olun!..

Hayata bakışımızdır, düşüncelerimizdir: 'Gerçekliğimiz'...

Bu dünyada herkesin bir 'gerçek aşk'ı var ve o 'gerçek aşk' belki de yanı başınızdadır ama belli ki siz görmüyorsunuz!

Benliğinizle savaşmayın, kendinizi özgür kılın!!!

Unutmayın "İmkansız aşk yoktur!"

Hayatınızda sahip olduğunuz tüm istekler, onu gerçekleştirecek güçle birlikte size verildi!!!

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..