Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '09

 
Kategori
Özel Günler
 

Aşk kurabiyeleri

Aşk kurabiyeleri
 

Kıpkırmızı renkli aşk kurabiyelerim


Herkese merhaba..

Bugün cuma haftanın son günü yanii çoğu insan için yarın tatil.. İstedikleri zaman kalkıp evde istedikleri gibi zaman geçirecekler.. Ama ben her gün evde istediğim gibi zaman geçirebiliyorum.. Nasıl mı? Evden çalışıyorum. İşte bu resmini gördüğünüz kurabiyeleri yapıyorum özel sipariş üzerine... İşini severek yapan heralde çok insan yok türkiyede.. Genelde istemeyerek , ay sonu maaşı alabilmek için katlanılıyo çoğu şeye.. Bende fazlasıyla yaşadığım için biliyorum ne kadar stresli olabileceğini bu durumun .. Ama işte o kadar çok bunaldımki son işimde (Sadece bunalmakta demeyelim fazlasıyla kötü şey...) yeter dedim ben sevdiğim bir iş yapmalıyımki hayatımı mutlu ve sağlıklı geçireyim.. Uzun süre netten araştırdım butik pastacılığı.. Okudum bi süre.. Sonra hadi dedim aldım elime malzemeleri bakalım ne çıkacak.. İlk yine bir kurabiye yapmıstım ve beğendim.. Sonra kurabiyeleri pastaları yapa yapa hem kendimi geliştirdim hemdee bu işi ne kadar çok sevdiğimi, severek yaptığımı ve insanları sevindirdiğimi anladım..
Başladığımda bunları yazacağımı düşünmemiştim bloga.. Belki biraz sıkılabilirsiniz ama diyorumkii sevdiğiniz işi yapmaya çalışınn!!:) Herşey zor siz çalışın;)Bide bloguma girip özel tasarım pasta ve kurabiyelerime bakın. Yorumlarınız benim için gerçekten önemli..

Hepinize tatlı günler.. Sevgiler

 
Toplam blog
: 3
: 2652
Kayıt tarihi
: 28.08.09
 
 

İstanbul Üniversitesi Biyoloji bölümü mezun olmama rağmen her türlü özel gün için butik pasta-kurabi..