Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '13

 
Kategori
Deneme
 

Aşk lazım

“Geldi bahar ayları, gevşer gönül yayları.”

Âşık olmak veya sevgili bulmak isteyen insanlara söylenebilecek alternatif laflardan biridir. Ben de bunlardan biri olarak kendim, kendime aynen böyle mırıldanır oldum son zamanlarda. Tanrı yardımcım olsun!

Tabii, Tanrı kendine yardım etmeyene nasıl yardım eder? Olacak iş değil! Ben de o yüzden habire dillendiriyorum yakınlarıma, utancımın üzerine üzerine giderek. Çünkü ortaya çıkan her şeyin yok olup gideceğini, saplantıya dönüşmeyeceğini biliyorum.

Odağım o noktada olduğu için geçen gün bir parçanın nakarat kısmı kulağıma takıldı. “ Aşk lazım, sevmeye yürek lazım, günlerce gülmek lazım/ Elinden tutmak lazım/ Söz lazım, bitmeyen ( yepyeni) bir tat lazım/ Denizler boyunca uzanan kumlarda yatmak lazım. “

Sonradan bilgilendim. Parça Gökhan Türkmen’ e ait bir parçaymış. Klipini izledim. Hoşuma gitti. Bu sayede repertuvarıma bir parça daha katıldı. Daha ne olsun?

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..