Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Aşk mabedim

Aşk mabedim
 

Aşk gönlün fırtınasıdır.


Bu gönlüme ses verdin de gelmedin,
Garip kaldım sesime ses vermedin.
Bencileyin hep adını andım da,
Bilemedin aşkın tektir canımda.

Aşk mabedi kurdum sana gönlümde,
Bu mabet hiç yıkılmaz ömrümde.
Özümdesin deniz gözlüm duy artık,
Bu berraklık vadisine çok yazık.

Erişmese gönül sesim kalbine,
Yine sever rastlamasa izine.
Canan candan içeride yaşar hep,
Sevdan essin mutluluğa ol sebep.

Gözyaşlarım umutlarda çağlayan,
Mutluluğun denizinde ağlayan.
Sensiz senle gönül telim titreşir,
O seslerde sevgin kalpte yerleşir.

 
Toplam blog
: 20
: 722
Kayıt tarihi
: 10.03.08
 
 

Doğma büyüme İzmirliyim, lise mezunuyum. Ayrıca ikinci liseyi bitirip anaokulu öğretmeni oldum. 6 Se..