Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '08

 
Kategori
Mizah
 

Aşk mektubu

Aşk mektubu
 

Sevgili Şener Şen ve filmin tüm ekibine sevgilerimle..



"Ellerim sen kokuyor ey sevgili yar.. Ben seni, kara sıcak temmuzların gecelerinden çalardım. Bütüncül bakamadığın aşkımıza, kuğular eşlik ederdi göl kenarındaki buluşmalarımızda. Ellerim sen kokuyor neredesin yar?..

Uzaklar, hüznün ötesinde söz geçirebilir mi sevdamıza? Bekle beni derken, gözlerimi sende bırakıp çıktım yola. Her mola yerinde, mor şalvarının desenlerini düşledim gözlerimi açmadan. Eğitimsizliğimin acısıyla, bir şaire muhtaç oldum işte. Sana çook uzaklardan, Düsseldorf adı batasıca adlı şehirden yazıyom bu cüvapları Fadime'm! Yokardaki üç-beş cümleyi sağolsun apartmandaki şayir Mücap abiye yazdırdım. Gerçi, pek annıyamadım ney annatdığını amma olsun, sen seversin bilirim böyle ötmüş ötmüş bişekil süslü cüvapları."

Mesut-Günaydın Mücap abi, yazdıklarını mekdubuma ekledim. Abi bi bakıcan mı, mekdup nasıl olmuş?

Mücap-Güzel olmuştur Mesut'cum, sonra bakarım. Saat 9'da yazarlar birliğine yetişicem. Hadi görüşürüz, baay!

Mesut- Aman bee, iyi ki bi şayir olmuşsun, havaya bak la! Bakmazsan bakma, ben de gider 6. gattaki Ahu hanıma sorarım. Belki, o da yazar üç-beş kelam.

(zırr) Mesut- Günaydın Ahu apla!

Ahu-Günaydın canım, hayırdır Mesut? Sipariş filan vermedim.

Mesut-Yok apla, sana bişiy danışmaya geldiydim. Benim hanıma şöyle gözel bir mekdup atacam da, sizin gibi kültüllü gişilere danışıyom. Bi baksan da, birez de sen yazsan datlı datlı cüvaplar.

Ahu-(Allahım kafayı yiycem ya) Bakayım, ama ben senin eşine ne yazabilirim ki Mesut? Tanımam etmem.

Mesut-Ossun apla, siz bilirsiniz öyle süslü kelimeleri. Geçen gün hanımla gonuşdum, evelki mekdubumu aldın mı*dedim. Aldım, aldım. Hep aynı kelimeler, heç bi deeşik yazmayı bilmen sen! diye acı gonuşdu bana. Kururuma tokandı apla ya. Şimdik, sizlere yazdırıyom. Toplayıp yolluycam, görsün bakalım bişiy bilmiyon dediği gocası neler biliyormuş.

Ahu- Haklısın, ver bakayım ne yazdın?.......... hımm, kim yazdı üsttekileri?
Mesut-12. gatta Mücap abi var ya, o yazdı apla? Keleş olmuş mu?
Ahu-( vaay, Mücap bey ne romantikmiş böyle) Güzel yazmış, e işte sen de devam etmişsin. Daha ne yazıcan ki?

Mesut- Olmaz apla, şöyle iyice şaşıracağı bir mekdup ossun. Sen de yaz hadi noolu?

Ahu(çattık ya) Tamam otur bekle, etkili aşk sözcükleri olucak di mi?. Hımm.. "Aşkım, gözlerine ruhumun mumlarıyla donattığım bir mabet hazırladım. Sadece senin gözlerine kapısı açılan.. Her yere baksın gözlerin, ama sadece beni görsünler. Sadece, o mabedde buluşsun gözlerimiz. Şu sisli gecelerden, entrikalarla benliğini yitirmiş hiçliklerden, aldatmalardan, tüm kaoslardan yorulduğunda gel bana aşkım. Ruhum ve gözlerim, mabedimizde tüm saflığıyla seni bekliyor olacak daima.."

Tamaam, yeter bu kadar Mesut'cum. Hadi git ekle, karın epey şaşıracaktır bu çam yarm.. pardon bu duygu dolu adamı çok çok seviyorum! diyecektir.

Mesut-Essah mı apla yav?

Ahu-Ayol heralde, hadi güzelim katalog çekimlerim var, oyalama beni!

Akşam, saat 21.30

Mesut-İyi ağşamlar Mücap abi, mekdubu getirdim. Sanırsam yiterli oldu gayrı, bi bak yarın atıyım mekdubu.

Mücap-(Kahrolsun tüm mektuplar arkadaş yaa) Tamam, ver bakıyım. Ama yarın lutfen at artık şu muhteşem aşk evrağını olur mu Mesuut?...... Eveet, ..... Bu son paragrafı kime yazdırdın Mesut?

Mesut-Neyi abiy?

Mücap-Yani en son kime yazdırdın dedim?

Mesut-Ahu aplaya. Hani şu manken var ya, işte O. Sağossungırmadı beni. Keleş yazmış mı abiy?

Mücap-(vaay, Ahu ha? ya onda böyle derinlik varmıymış?) Çok güzel yazmış valla, dur son bişeyler daha ekliyelim bitsin....." Gözlerinin rengine yakamozlar nakşedilmiş ey yar.. Bakamam, büyüsü bozulur diye. Kimsesizlik gibi sensizlik, öylesine boş, öylesine girift. Kaçacak bir tek yerim olsaydı efkarlardan, yalnızlıklardan bu yalnız ve ancak senin mabedin olurdu billahi.. Alsan yüreğimi ansızın, beni bıraksan da olur. Alsan dilediğince, yeter ki kaçsam sığınacağım tek limanım gözlerine.." Al Mesutcum, valla karın artık sana hayranlığını anlatacak söz bulamayacak. Al, hepsini ekle yolla, hoşcakaal!

Mesut- Yaşa be abi, ellerin dert görmesin.İyi geceler!

Mücap-Ha Mesut, Ahu hanım yeni bişey eklerse getir göreyim.Belki düzeltmemiz gerekir.

Mesut- Temam abiy, zabahınan ona gösterecem, eklerse getiririm.

Sabah, saat10.45

Ahu- Mesuut, attın mı mektubunu?

Mesut- Yok apla, getiriyim mi? Bi bak bağalım.

Ahu-Getir bakayım hadi.

Mesut-Vallaha, şu Mücap abiyim bir can yav. Sağolsun, gine uğraştı yazdı bişiyler.

Ahu- Bakalıım, ........?? (Ayol adam deryaymış da haberim yokmuş, canım yaa!) Evet, biraz eksik tabii. Dur, biraz daha ekleyelim, sevinsin kadıncağız. "Aşkı, ahşap büyük kasalı radyolarda dinlerdik, ne kadar çocuktuk, ne kadar masumduk. Şimdi, uçsuz bucaksız evrenin kimbilir hangi karanlıklarında hapsedilmiş bekliyor o aşklar? Faturaların arasında yaşanan aşklara acıyorum, aşk sanılan aşklara.. Yüreğim cesur, yüreğim sabırlı. Elbet gelecek, beni tutup kollarımdan sonsuzlukta bekleyen o doyumsuz aşkların beklediği yerlere götürecek kahramanım. Bekle beni sevdiceğim.. diye başlayacak güzelliklere. Kendini bana sakla aşkım.." Al Mesutcum, şimdi tamam işte.

İki hafta sonra

Mesut- Yav gardaşım, ben bu işten bişiy çıkadamadım la! Ne bitmez mekdubumuş, töbe töbee! Yok canım, var bu işte bi pokluk. Bu ikisi şaşırdı pusulayı arkadaş. Her gün, Mesuut getir Mekdubu! Bu ney lan? Minkini yok, gayrı yarın atacaam mekdubu. Hanı, benim garı öyle ahım şahım bişiy ossa hadi değer diyeceem. Yok arkadaş, osandım vallaha.

Akşam 20.30

Mücap-Mesutcum, bu gün son noktayı koyuyoruz. Yanında mı mektup?

Mesut-Abiy, gördüğün gibi kaatlar gucağıma sğmaz oldu. Hanı iyisini sen bilin amma, gayrı yiter diyom yav.

Mücap-Ee, kolay mı aşk Mesut? Son bir cümle, söz.

Mesut-Temam, hadi yaz abi.

Mücap-Ver son sayfayı: "SENİ SEVİYORUM!" Al canım, ablan da son cümlesini yazsın, yarın at artık!

Mesut-İşallah, Allaha şükür düyeceem gayrı, öldüm yav.

Ahu-Mesut, şey.. son bir cümle, muhteşem bir aşk mektubu oldu inan.

Mesut-Biliyom apla, bilmem mi? Hadi sen de yaz da, eve varıp iki rikat şükür namazı gılacaam!

Ahu-Ay, çok şekersin sen ya. Tamam, ver bakıyım son sayfayı! ..............(ah aşkııım, nihayet) Eveet, ekliyorum:

"SENİ SEVİYORUM" Al Mesutcum, bittiiii!

Gazete Manşeti:

Almanya'da yaşayan ünlü şair ve yazar Mücap Hürkan, sürpriz bir şekilde hayatını Ünlü manken Ahu Mert ile birleştirdi. Çiftin, dün akşam sade bir törenle Türkiye'nin Almanya Büyükelçiliğinde nikah töreni yapıldı. Mücap Hürkan'ın nikah şahitliğini, yazarın yakın dostu olduğu açıklanan Mesut Biçer yaparken, gelinin şahidi teyzesi Ünlü modacı Nedret Çançan oldu. Çiftin, saadetleri gözlerinden okunuyordu..

 
Toplam blog
: 95
: 736
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Emekli öğretmenim, 52 yıllık hayatımdan amatör mizah, bağlama, sürrealist resimler, yitikler, sev..