Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk Mevsimi

Aşk Mevsimi
 

Baharla birlikte uyandı benliğim. Yüreğim kıpır kıpır, İçim içime sığmıyor. Aşk mevsimi bu mevsim. Yeni yepyeni aşklara hazır yüreğim.Gönül kapım ardına kadar açık.

Selam olsun yeni aşklara, elveda mazide kalanlara. Deli çarpar yüreğim durmaz yerinde. Daima neşe kaynağı aşkları arar bulurum. Hüzünlerle yıpranmadan süslerim günlerimi. Bitene güle güle filizlenen körpe aşklara merhaba derim. Kimsenin uğrunda ölmem, ölünmez ki inadına yaşarım, tutunurum hayata.

İnsanoğlu çabalarsa eğer her şeyin üstesinden gelir. Sayfalar mı tükendi sanki? Çevir çevir yenisini...

İşte beyaz bir sayfayla; aşk mevsimi bu mevsim, toprak misali uyandım kış uykusundan. Coşkun denizde dalgalanıyor duygularım. Nerde görülmüş sevdasız, sevgisiz yaşanır mı hiç?
Boş kalmasın yürekler yeni heyecanlarla çarpsın kendini bulsun benim gibi herkes.

Gülmeyin güne parıldıyor sabahın ilk saatlerinde, gönül telim sürekli nağmelerle titreyip aşk türküleri yakıyor sevgiliye.

Ağlayarak hüzün dolu geçer mi bir ömür. Sarsılırsın heyecandan sevdanın ateşiyle.
Feda olsun şu bedenim aşklara , aşıklara. Kahrolmak niye gidenin ardından. Biten aşkları bittiği yerde silmeli, Papatyalar, gelincikler her birinden bal almalı, açmalı yüreği yeni yeni aşklara her seferinde merhaba demeli sevgiliye

Aşksız yaşanmaz, sevdasız hiç olmaz.. Umutlu yarınlar bekliyor beni / sizi / bizi . Papatya tarlasında "Seviyor sevmiyor" aşk falı bakarken neşeli saatin zili ansızın çalıverdi. Kayboldu peri kızı. İhtişamlı manzara yok oldu pır pır eden yüreğim güne düştü. Güneş aydınlatıyor odamı gözüme gözüme parlayıp alay ediyor.

Kalk kızım işe geç kalacaksın diyen annenim sesi ve uykulu gözlerle (geceye teslim etim sevdalarımı)
fırladım yataktan.

Evet bahar geldi ama! Bunları düşünen ben miyim? Soru ve ünlem işaretleriyle dolu kafam ve boş yüreğimle işe gittim güler yüzlü :)

 
Toplam blog
: 74
: 832
Kayıt tarihi
: 26.12.06
 
 

Şiir yazmaya çalışan, müzik dinlemeyi seven, Fotoğraf çekmeyi seven, Doğayı ve içinde barındırdık..