Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '16

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk Mümkündü...

Aşk Mümkündü...
 

 

Olabilirdi,

Olmadı!..

AŞK bize kırgın,

AŞK bize uzak şimdi...

 

Yine de

düşlerle yenilenir AŞK bende

bir de BAHARla...

!

İşte bahar, işte sardunyalar, işte penceremde kumrular!..

Kaç gün batımında ufka anlatırım hasreti yine kim bilir,

kaç bahar şafağında hayallerimin peşine düşerim kahırla?!

 

Olabilirdi, olmadı;

bir o aşk, bir de şu hınzır baharlar yazdırır bana…

Hâlâ vazgeçmediysem düşlerimde sevmekten,

hâlâ vazgeçmediysem “SezenŞarkıları” dinlemekten,

hep o aşk yüzünden!..

 

Düşler yoğun, ben düşlerimden yorgun;

her seferinde tutabilirim sanıyorum ellerini!..

Sesini duymayı umut ediyorum her düş sonrasında

ve

ne zaman öpsem, sarılsam düşlerimde sana,

"benim bir parçamsın" hâlâ, anlıyorum;

öyle bir parça ki çıkarılmaz, öyle bir parça ki koparılmaz!..

...

"Aşk Mümkündü", olabilirdi;

keşke korkmasaydık, keşke kadere bırakmasaydık,

keşke uzaktan bakmasaydık!

 

*****

 

 

 

                                                                                  

 
Toplam blog
: 247
: 1493
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Antalya ve Akdeniz aşığı bir öğretmenim. Bol bol okurum, blog yazarım, şiir yazarım. Yazdıkça ve ..