Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Aşk ne demek

Kimi zaman anlatılamayan içinde saklanan duygu mu aşk

Güneşin doğması mı gönlüne yoksa çiçeklerin açması mı aşk

Umutlarda çaresiz kalmak mı karanlığın hınzır uğultusunda sancılanmak mı aşk

Pişman olmak mı yapılanlara karşı yoksa yüreklenmek mi hayallere karşı

Hayata meydan okumak mı hayran olmak mı güzellere

Her şeyi sende hissetmek mi aşk

Bir kemanın melodisinde hissetmek mi aşk güzel gözlerde hülyalara dalmak mı

Onun yokluğunda hiç susmamak varlığında ifadesizlikten çıldırmak mı aşk

Özgür olmak mı güvercinler gibi yokluğunda yalnız olmak mı geceler gibi

Hiç durmadan koşmak mı bilinmedik yarınlara durmak mı heykeller gibi aşk

Bir gül koparmak mı kökünden papatyalara su vermek gibi mi aşk

Yüreklere de kar yağmak mı aşk coşturmak mı mevsimleri kendinizce

Kalpte yas ihanete emanet olmak mı aşk

Haykırmak mı bilinmedik yerlere umutları başkalarına endekslemek mi

Boğulmak mı derin okyanuslarda kaybolmak mı ıssız ormanlarda aşk

Karanlık içinde beyazı aramak mı

Denizin, gökyüzünün ve yerin duruluğunu keşfetmek mi beraberce

Bülbüllerin ötüşüne hayran kalmak mı sarhoş olana kadar içmek mi aşk

Kitaplarda efsanelerde arıyorum yaşanmışlıklara soruyorum aşkın ne demek olduğunu

Ama bir cevap bulamıyorum

Aşkın tarifini ben sende istiyorum……+¦

 
Toplam blog
: 3
: 428
Kayıt tarihi
: 11.08.08
 
 

Yaşama dair ne varsa benlik olanları paylaşmak için burdayım. 1986 Malatya doğumluyum S.D.Ü inde ins..