Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk ne zaman bitti???

Aşk ne zaman bitti???
 

Aşkı ne zaman bitiriyoruz içimizde ??

Bir gün dünyada varlığından bile haberimizin olmadığı bir insan bir diğer gün bizim için en önemlisi oluyor. Onu hayatımızın merkezi haline getiriyoruz. Gel zaman git zaman aşk bitiyor.

Aşkı nerde bitiriyoruz ?

Ne zaman karşımızdakinin o bizim için derin anlamlar taşıyan gözleri bizler için bir şey ifade etmez hale geliyor. Ya da ne zaman o görebilmek için uğruna dünyaları verdiğimiz gülümseme sıradanlaşıyor bizim için ? Biz aşkı ne zaman bitiriyoruz ?

Bir zamanlar aşıktım. Nice yollar göze almıştım sırf görebilmek uğruna bir iki gün. İşten izin almalar, para ve bilet ayarlamalar hep bir gün görebilmek adınaydı.

Bu gün karşımda oturdu uzun uzun sohbet ettik aradan geçen yıllara dair. Az değil bir on yıllık süre geride kalan. Karşımda oturup o bir zamanlar uğruna neleri feda edebildiğim gözlere bakarken derin derin düşünüyordum neydi bu gözlere bağlayan beni diye...

Oturduk sohbet ettik geçmişi andık , geleceği konuştuk... geçmişi anarken çektiğim kalp sancıları geldi aklıma yada o deli çarpıntılar buluşma öncesi olan. Kalbimi dinledim gayet sakindi.. kendi halinde.

Nerde bitirmiştim ben aşkı ? Nasıl bitmişti ?

Kişi aynı kişi ...ben aynı ....

Peki neydi değişen ? zaman bu kadar mı hoyrattı ?

Sonra anımsadım çok değil bir hafta önceki kalp sancılarımı. Başka gözlere dair ..

Şimdi düşünüyorum o da geçecek onuda tüketicem ama nedenini nasılını bilmeden !!

Belki genel olacak ama soruyorum size biz aşkı nerde tükettik ???

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..