Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk nedir sizce?

Aşk nedir sizce?
 

Bana aşkı tanımla dediklerinde ilk yaptığım gülmek olmuştu kahkahalarla. Aşkı kelimelerle anlatabilecek birisi var mı acaba diye düşündüm önce; aşk kelimelere sığmayacak kadar güzel bir şeydi neticede. Ama biraz daha düşününce farkettim ki benim için aşkı tanımlamak o kadar da zor bir şey değilmiş. Ben de hemen aldım elime kağıt kalemi, başladım yazmaya.

Nedir aşk? Adı her anıldığında kalbini hızlandıracak bir kişi mi, yoksa hayatına anlam katan mutluluk sebebin mi? Bunlar güzel ama sıradan tanımlar belki ama bence doğruya yakın tanımlar. Peki bence aşk nedir? Bence aşk, onun ellerine dokunabilme hayali kurarken yüzümde oluşan ifadenin adı... Bence aşk, sabah uyandığımda rüyalarımı hatırladığım için hissettiğim o garip duygunun adı... Bence aşk o gece gördüğüm rüyaların adı. Belki de aşk aslında sadece onun dudaklarından dökülecek olan bir cümledir, belki de onun kulağına fısıldayacağım bir kaç kelimedir sadece.

Aşk... Bence aşk O'nun o kıvırcık saçlarıdır, o sıcak bakışı ve tatlı gülümsemesidir. Bence aşkın anlamı O. Çünkü benim için aşk denen kelimeyi anlamlı kılan O. Sevgi sözcüklerime anlam yükleyen, gözlerimdeki bakışa ışıltı kazandıran kişi O. Aşkı tanımlamama neden olan kişi O. Çünkü aslında aşk O.
Bence aşk O'dur sedece... Peki sizce aşk nedir?

 
Toplam blog
: 69
: 1239
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

1990 Kasım 14 doğumluyum... Üniversiteye hazırlanmaktayım. Oldukça sık yazarım; şiir ya da deneme be..