Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '11

 
Kategori
Deneme
 

Aşk Nefestir Çeken O Denizde Boğulur......(Sevgililer Gününe Özel)

Aşk Nefestir Çeken O Denizde Boğulur......(Sevgililer Gününe Özel)
 

Kelebek güzelligindeydi AŞK


Sevdiceğim;

Bu gece gene yıldızlar ve ay üzerimizde hava çok güzel... Gel ellerimi tut... Seni bir yere götürecegim... Neden deniz?deme;Bak şu koskocaman Bandırma vapuru gibi büyükçe olan senin... Yanındaki yaşil gemide ben. Seni o gemide gördügüm gün bugünde güvertede ve gene martılara ekmek atıyo dedim. İlk zamanlar geminin asaletindenmidir manasındanmıdır bilinmez !gemimi senin sularında yüzdürmeye korktum... Defalarca kıyı şeritlerde demir atıp seni uzaktan hep seyreyledim. Ama bi türlü senden kaçamadım ve gidemedim. Bazen gemine açtıgın dışarda bayragı bile varlığında yok olmama sebeb oluyordu. Gemiler birbirine yanaşmaya başladımı bir bakıyordum balinalar 'aşk, aşk'diyip ritim tutuyordu. Hele o üstlerinden sevgi yağmurları püskürtmeleri yok mu? Her defasında sırılsıklam oluyordum..

Acaba ne zaman elerini tutucak ne zaman onda yaşayacaktım? Ne zaman gözlerinde kendimden geçicektim? Artık anlamıştım, gemim asla gemime yanaştırılamazdı. Ne zaman ki balinalar ve yunuslar aşk şarkılarına inanıp sevgimize eşlik ederse ogün ....AŞK...diyebilcektim..

Bir gün seni güvertede gördüm.
-Hey aşkın sahibi?
Deli dolu gözlerle beni süzdü..baktı baktı.
dedim;
_Seninle aşkın oyununu oynayalım mı?
-Başını yavaşça salladı.
-Bil bakalım kırmızı gül hangi elimde?
Tereddüt etmeden hepsini biliyordu.Artık yüreklerdeki aşk merdiveni köprü olmaya başlamıştı..
Derken ansızın bir fırtına çıktı. Çok büyüktü yağmur bile hız tanımıyordu.Karanlıklar sardı denizi.Dualardan çiçek demetlerini denize bir papatya bir gül ediyordum.Yeşilin ve varoluşun o güzel şifasını veren Rabbe ne olur..O'na bişey olmasın!!!!
'Gerçek değilmiydi?kendine istediğini Özden başkasınada istemek'

O kadar aglamıştım ki, birden kalbim acıdı gözlerimden böyle bir damla düştüki, yüregimde büyüttügüm aşkımla şekillendirdigim ve gözlerimden O'ana bir inci tanesi düştü..Bende incimi denizin en derinlerine sevgimle bıraktım.
Varlıgın için aşkı getirdigin için sonsuz teşekkürler..

Deniz sakin ışıkları aşk derken. Bizler geminin kaptanlarıyız bu dünyada kimi aşk, kimi balık avlarken..Aglarınızı hep aşk diye atın... Sevdiginize vereceginiz en derin ve güzel hediye ise belki denizden çıkan bir taş veya denizin tuzlu suları gibi gözyaşlarınızla ve yüreginizle büyüttügünüz bir inci tanesi... Bazende duygularınızdan oluşan bir demet şiir...

Gerçek kaptanlar ise, gemiye rota verenler ve her fırtınada fırtınaya eyvallah etmeyenlerdir.

SEVGİ ÖZÜMÜZDE BİR ÇİÇEKTİR ONA ULAŞAK YÜREGİ BUL VE ÇİÇEKLERİ DEMET ET...

Sevgi saygı ve Aşk ile..

Naciye AKBAL(Reiki Master Teacher 11.kanal) 

 
Toplam blog
: 2
: 676
Kayıt tarihi
: 06.09.10
 
 

1976 Konya -Sarayönü dogumluyum. 2 çocuk annesiyim. Sarayönü Lisesi 94 mezunuyum. AÖF İktisat böl..