Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Aşk ödevi

Aşk ödevi
 

Yanlış aşklar üzerinden
tam kırgınlık puanları aldım
sevgilere adım yerine
hep kaçışlarımı yazdım
zamanı karalayıp
suçlarımı gidenlerle yarıştırdım
gözyaşlarım denizleri geçince
severken masum hileler yaptım
içimdeki çocuğu en başarılı rollerde oynattım
ödül olarak oyuncağım alınınca
yalnızlık setlerini karıştırdım
her kaybedişimi kağıtlara anlattım
tüm kalemlerim tükendiğinde
zaten çoktan sonlara alışmıştım
daha sağlam olsun diye
sevgi denemelerimi çift dikiş diktim
üzerimde pot yaptıklarında
hayallerimi rutubetli kalbimle genişlettim
rüşvetle ikinci el mutluluklar satın aldım
yeni hüzünlerle kirlenmeden
aşk deterjanlarıyla yıkadım
tanrıdan dönem ödevi istedim
herkesin korktuğu soruya cevap verdim
tanrı gidiş yolun yanlış deyince
inandığım bütün güçlerin doğrularını sildim
hayatın verdiği dersleri astım
eğlenirken tecrübelerimi kaçırdım
kalbim,
aşk notlarım gibi kırılınca
sınıfta kaldım

 
Toplam blog
: 10
: 269
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

Ilık bir nisan sabahı Barış olarak Ankara'da dogdu. Karakterini matematıkten nefret etmek uzerıne ku..