Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '09

     
    Kategori
    Aşk - Evlilik
     

    Aşk olmazsa seks olmaz

    Erkeklerin ilişkilerinde romantizmi kullanmasına üzülüyorum. Sevgilim dediği bir kadını öpmek için bile, romantik görünmek zorunda hissediyorlar kendilerini mecburen. Eğer birde karşılarındaki bayan, hassas ve duygusal naif bir kadınsa. Kendimden biliyorum, daha ilk buluşmada beni öpmek için hazırlanan bir erkeği tersleyerek, neye uğradığını şaşırtmıştım.

    Neden kırılırsınız, neden o an öpmesine izin vermedim diye istenmediğini sanırsın...

    Şaşkın ve mahcup olmuş erkek çok komik gelir biz kadınlara... Aynı zamanda eğlenceli...

    Biz kadınlar aptal görünmeyi her zaman başarmışızdır. Çünkü karşısında kendisinden daha zeki kadın gören adam, son sürat kaçar. Bizde kaçanı kovalamayı sevmediğimizden, safı oynar dururuz.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 662
    Kayıt tarihi
    : 17.11.09
     
     

    Gayrimenkul danışmanıyım, yaklaşık 2 sene önce kendi işimi kurdum... Ayrıca, estetisyen ve masözüm. ..