Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '12

 
Kategori
Şiir
 

Aşk olsun

Aşk olsun
 

Şimdi kimbilir nerdesin

Hangi şehrin sokaklarında bir hikayesin.

Hangi başroller yüklenmiş  sevda yüklü saltanatına

yitirilmiş, gözyaşı dolu, caresiz...

Hangi  kurda yem oldun,

Hangi yollardan geçtin de tanıyamadım

Seni selamlamayan  bu gönle aşk olsun...

Şimdi kimbilir nerdesin,

Dudaklarımda yitirilmişliğin çaresizliği.

Cümlelerim hazan mevsiminde artık,

Başı sonu olmayan bir seferdeyim.

Hangi  kurşuna yenildin de benim elimde ölmedin,

Hangi kahpenin koynunda seviştin de bana gelmedin,

Seni vuramayan bu ellere lanet olsun... 

Şimdi gidiyorum,

Sen gelmesen de aklımdaki seni alarak yürüyorum.

Yolumuz uzun, yolumuz belirsiz, yolumuz karanlık

İçler acısı şu yüreğimi nefsimle tekmeliyorum.

Olsun..

Sen de vazgeçemezsin

Biliyorum.....

  

 
Toplam blog
: 5
: 441
Kayıt tarihi
: 15.06.12
 
 

Merhaba... Yazı yazmak güzel iş, zevkli bir iş her şeyden önemlisi zor bir iş. Herkes yazı yazar ..