Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Aşk örgütlenmektir

Aşk örgütlenmektir
 

Tayipcim, nekadar havalanırsan havalan, ineceğin yer Atatürk havaalanı.. anladın?..'

'Aşk örgütlenmektir..'

'Gaza geldik..'

'Edison binpişman..

'Güzelliğin on par'e etmez, biber gazi yemedikçe..'

Bu çocuklar, Topçu Kışlası'ndan vaz geçilmediği sürece o park'tan ayrılmaz ve hiç bir güç onları o park'tan çıkaramaz gibi geliyor bana..

Bi kere gençlerin haklı direnişine halk destek vermiştir.

Mevcut Gezi Park'ına ilave düzenlemeler yapılabilir. Tarihi geçmişi olmayan AKM binası da Tiyatro-Opera artı AVM şeklinde yenilenebilir ancak Topçu Kışlası ısrarında bu çocuklar tekrar küplere bineceklerdir diye düşunuyorum..

Vazgeç be ya inadından..

Politikacıyı kuru inat batirir miş..

Merhum Osman Bölükbaşı öyle demiş..

Topçu Kışlası yapılıp tarihin tekerini geriye çevirmeye çalışacağımıza bugüne dair güzellikleri neden neden renklendirmeye çalışmıyoruz anlamış değilim..

Bana ne Topçu Kışlası'ndan..

Bana şimdiye kadar yıkılan veya yakılan tarihi binalarımı geri ver bi bakalım..

'Bana seni gerek seni' dememiş mi Mevlana?..

Bu akşam ki gezi izlenimlerim bu kadar..

 

 

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..