Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk öyle bir duygu ki

Aşk öyle bir duygu ki
 

Seni unutmadım, unutmakta istemiyorum....Resim netten alıntı..


Yürekten sevmenin olur mu hiç baharı yazı. 

Hep mutluluk olmaz ki, tartışmada olacak bazı... 

Ayrıldıktan sonra yalnız acıdır bana kalan. 

Mutlu yıllar yaşadım seninle, gerisi yalan... 

Ne yolda karşılaştığımızda gözlerine bakabildim,  

Ne de geceleri rüyalarımda sana dokunabildim... 

Aşk öyle bir duygu ki, bütün her şeyden yüce,  

Sevmek istedimi insan, kolay ulaşır bu güce... 

Gün gelecek ağlayacaksın, zaman boşa geçti diye,  

Yalnızca hüzün kalacak, benden sana son hediye.... 

Yanlış yerde ve yanlış zamanda, öfkemizi ve hırsımızı yenemeyerek son verdiğimiz büyük aşk'tı bizimkisi... Gelecek adına, mutlu olma adına, çok güzel günler bizleri bekliyordu. Yazık ki hala, sevgimizin değerini anlayamıyoruz... Ve, diri diri toprağa gömüyoruz o büyük sevdamızı.... S ç S.... 

 

Mustafa TARKAN 

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..