Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Aşk ritimleri-I

Çok aşık olan biri idim
Oldum olası ben
Kendimi bildiğimden beri
Nerde bir güzel görsem
Aşık olurdum hemen..

İlk aşkım benden
Büyüktü epeyce
Güzelliği ile tanınmış
Bir kızdı bizim köyde...

Adı Tenzile miydi
Neydi...

Ya altı yaşındayım ya yedi
Vuruldum Tenzileye ki
Kara sevda sanki...

Ele geçirmişti tüm hayallerimi

Onunla atıyor
Küçücük kalbimin ritmi...

Onun haberi var mıydı peki..!
Nerden olacak..!
O bayağı bir genç kızdı
Ben onun yanında
Küçük bir uşak...

Her aşk anlatılmak ister
Ben de anlatmak istedim birine
En yakın arkadaşım Şuayıp
Üstelik akraba oluyor benimkine...

Şuayıp'a anlattım aşkımı
Çekip duvarın dibine...
Dünyanın yeminini verdim üstelik
Kimseye anlatmasın diye...

Anan baban ölsün mü?
Kamyonlar üstünden geçsin mi?
Ciğerine bit düşsün mü?

Şuayıp hepsine he dedi
Ama aradan bir saat geçmeden
Bir oyun esnasında
-Oyunun adı da dana keçi-
Bozuştuk biz bununla..

Şuayıp bu durur mu..
En büyük sırrımı biliyor
Başladı bağırmaya:
Ali Tenzileyi seviyoo...

Herkes kulak kesildi bu ne diyo..

Büyükler gülüp geçti belki
Ne olacak çocuğun aşkından
Ama benim için olay büyük
Şuayıp'ı vuracağım hırsımdan..

Çocukluk işte, belki o gün
Belki ertesi gün
Unuttuk gitti biz bu işi

Ama belli ki
Bu tecrübe bana bir şey öğretmişti

Bundan sonra kimseyle
Paylaşmadım aşklarımı
Duvarlara anlattım ama
Karıştırmadım arkadaşlarımı

Yani uzun lafın kısası

Aşkın yüreğimdeki
Bu ilk ritmi
En yakın arkadaşımın
İhanetiyle bitmişti...

 
Toplam blog
: 1645
: 822
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

Edebiyat, kamu yönetimi ve gazetecilik tahsili... 27 yıllık eğitimcilik hayatından sonra emeklili..