Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '15

 
Kategori
Şiir
 

Aşk rüyası

Aşk rüyası
 

Fotoğrafçı : Phanlop88 Kaynak: www.freedigitalphotos.net


Aşkı alalım gel, şöyle ortaya

Bir yanından sen bak, bir yanından ben.

Kelepçeyi aşk denilen halkaya,

Bir yanından sen tak, bir yanından ben.

*

Yaşıyorken bu ömür masalını,

Güzünü, yazını, kış, baharını,

Biz de yeşertelim sevgi dalını,

Bir yanından sen sark, bir yanından ben.

*

Aramıza gül bahçesi kuralım.

Coşku, tutku, sabır, umut koyalım,

Biz de iki berrak ırmak olalım,

Bir yanından sen ak, bir yanından ben.

*

Yeterince gördük derdi, çileyi

Aşalım gel, bu karanlık geceyi,

Aşk denilen büyülü meşaleyi,

Bir yanından sen yak, bir yanından ben.

 

26.11.2015

10.00

 
Toplam blog
: 284
: 245
Kayıt tarihi
: 21.06.14
 
 

Yaşadığımız evrenin oldukça zengin bir yer olduğunun farkındayım.  Bu zenginliğin çok az bir kısm..