Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '09

 
Kategori
Öykü
 

Aşk şampiyon kalbimde -18.Bölüm

Aşk şampiyon kalbimde -18.Bölüm
 

"RESİM:ALINTI"


15 GÜN SONRA

“Yapma Esma geçmedi mi kızgınlığın, öfken…”

Dik dik baktı kız ablasının yüzüne…

“Anlaşıldı feminist hanım öfkeniz hala güncelliğini koruyor demek…” diyerek kardeşinin yanına ilişti.

“Esma…”

Yanıtlamadı kız.

“Esma… Gözlerime bak ve Selim’i sevmediğini söyle… “diyerek bir süre bekledi Çiçek…

“Sen her ne kadar bu gerçekten kaçmaya çalışsan da…”

Kızın gözlerinden yaşlar süzülüyordu…

“Çiçek…” dedi kız .

“Ben onu çok seviyorum canımdan bile çok…”

O zaman... O zaman Esma neden bu manasız inat… Görmüyor musun Selim’in aşkının gerçek olduğunu… On beş gündür her akşam düzenli olarak buraya geldi. Görüşmek istemedin… Onu dinlemeye yanaşmadın… Her gün kovulmuştan beter olarak döndü buradan… Onu da kendini de çok hırpaladın… İkinize de yazık değil mi?”

“Ben seviyorum dedim Çiçek… Ben kendi kendime gelin güvey oluyorum…Biliyorum bunu… “

“Ama onu dinlemedin bile kendisini savunmasına izin vermedin. Senin ki yargısız infaz…”

“Üzerime gelme Çiçek…Seni gören de benim kardeşim değil Selim’in avukatı sanacak..”

“Elbette senin kardeşinim.Seni üzgün görmek beni kahrediyor Esma görmüyor musun, ben senin mutlu olmanı istiyorum..Selim ile sevdiğin adamla en az Zekeriya ile benim mutlu olduğumuz kadar mutlu olmanı…”

“Mutluluk artık benden çok uzak Çiçek… Selim ile benim bir geleceğimizin olması mümkün değil…”

“Yıllar önce babamın yaptıklarının acısını Selim’den çıkarma Esma.Ona bir şans ver… Her erkek babama benzemez…Mesela Zekeriya…”

“Bu konuda daha fazla konuşmak istemiyorum Çiçek.” dedi kız yaşlı gözlerini kurulamaya çalışarak…

“Esma… Lütfen Selim ‘e bir şans..”

Öfkeyle ayağa fırladı Esma.

“Yeter Çiçek yeter… Selim….Selim…Selim…Başka kelime bilmez misin sen?” diyerek yüzünü elleriyle kapadı kız ve hıçkıra hışkıra ağlamaya başladı..

Çiçek kardeşinin saçlarını okşamak ile okşamamak arasında gitti geldi ve sonra kızın sevgiye olan ihtiyacının ağır bastığını düşünerek kömür karası saçlarını okşamaya başladı… Esma ‘nın hıçkırıkları azaldı…Şimdi sesi çıkmıyor ama kesik kesik hıçkırık sesleri duyuluyordu.

“Bilmiyorsun Çiçek… Hiçbir şey bilmiyorsun… Selim’in o maskeli yüzüne aldanıp bana baskı yapıyorsun… “

“Neyi bilmiyorum anlat o zaman.”

“Senin haberin yok tabii işteydin… Geçen gün okula gittim..gururumu ayaklar altına alarak gittim.AmacımSelim ile karşılaşıp onunla konuşmaktı onu dinlemek… “

“Eeee. “

“Eee… Beyimiz hiç de üzgün görünmüyordu… Okulun bahçedeki kafesinde Derya ile sohbettelerdi… İkisi de oldukça keyifli görünüyordu..Hatta bir ara Derya uzandı ve elini elinin üzerine koydu..”

“Ama Derya koymuş …Selim’in suçu ne?”

Kız ters ters bakınca Çiçek kelimelerini yuttu.

“Beni fark etmedi ikisi de…Sonra beraberce kalktılar yerlerinden ve Selim’in arabasına binerek oradan uzaklaştılar..Ben öylece kalakaldım orada..Tek başına..Oysa yanılmış olmayı nasıl dilemiştim Tanrımdan..Ama yanılmamışım..Selim benimle sadece gönül eğlendiriyormuş… Hemen her erkek gibi …”

“Ama Zekeriya...”

“Lüffen Çiçek…Zekeriya da bir erkek neticede…Elbette hem cinsini kollayacak… “

Çaresizce sustu Çiçek… Ayağa kalktı sessizce..

“Çiçek.”

Döndü kız.

“Bir şey daha var… Ben bu olaydan sonra… Tuğrul Hoca ile görüştüm…Ve kaydımı dondurdum.”

“Ne yaptın ne yaptın?”

“Duydun işte… O okulda onları göre göre devam edemezdim öğrenimime… Zaten sömestrin bitmesine bir ay kaldı… Sonra da başka bir üniversiteye yatay geçiş yapacağım…”

“Söyleyecek bir şey bulamıyorum Esma.” diyerek odadan çıkmak için kapıya yöneldi Çiçek.

“Aşk diye bir şey yok Çiçek… Hep derim ya aşk dudaklardan kalbe inmeyecek diye… Dudaklara bile uğramamalı… “ diye mırıldandı kız .

……………………

“ Nasıl yani “ diye yineledi Selim.

“Duydun işte Selim. Esma kaydını dondurdu. “ diye yineledi Tuğrul.

Tepesinden aşağı kaynar sular boşanmıştı genç adamın… Ağır adımlarla çıktı odadan…

Tuğrul üzüntü ile baktı genç adamın arkasından.

…………………

Çalan kapıyı açtı Çiçek…

“Merhaba Çiçek… Rahatsız etmiyorum inşallah… Son günlerde ben… “

“ Şiiiştt..Hoş geldin Selim. İçeri gelsene.”

Selim içeri girdi.

“Otur lütfen… Ne ikram edebilirim sana.”

“Hiçbir şey… Söylesene Çiçek… Bugün Esma görüşecek mi benimle… “

Sustu kız..

“Çiçek… Yardım et lütfen… “

“Ben elimden geleni yapmaya çalışıyorum ama Esma…”

Sözünü tamamlamasına fırsat vermedi Selim kızın…

“Görüşmek istemiyor değil mi benimle? Hayır ne yaptığımı bir bilsem…Düşünüyorum ama aklıma hiçbir şey gelmiyor…Bilmeden kırdım sanırım onu ama eğer konuşamazsak özür dilemek için bile fırsat vermezse bana kendimi nasıl affettireceğim ona.”

“ Selim… Bunu nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama …Hoş söylemem doğru mu onu da bilemiyorum ama neyse bunun bir önemi yok… Esma sana karşı derin duygular besliyor… İlk defa bir erkeğe bu kadar bağlandı..Ama seni Derya ile görünce… “

“Derya mı? Ama bu çok saçma...”

“Bilmiyorum Selim… Geçen seni görebilmek ve konuşabilmek için okula gittiğini anlattı bana. Sen Derya ile okulun bahçedeki kafesinde oturuyormuşsun… Hatta bir ara Derya uzanıp elini tutmuş…Sonra senin arabanla oradan uzaklaşmışsınız.Yani görünüşte iki sevgili gibiymişsiniz..”

“Ama bu çok saçma… Nasıl böyle bir şey düşünebilir Çiçek…Aklımdan pek çok şey geçti ama bu…Bunu hiç düşünmedim…Çiçek… Esma’yı görmem ona anlatamam gerek… “

“Bu mümkün değil Selim.”

“Neden ama…”

“Selim … Şimdi anlatacaklarım sana saçma gelebilir ama Esma geçmişte yaşadığı bir olayın etkisinde… Babam… “ diyerek yutkundu kız.

“Babam… Annemi başka bir kadın için terk etti gitti… Annemle beraber bizi de … Esma çok yara aldı..O gün bu gündür erkeklere asla güvenmedi…Asla bağlanamadı onlara.Ta ki sen karşısına çıkana kadar…Aşk dudaklardan kalbe inmez diyen kardeşim senin sevgini yerleştirdi kalbine… Ve…Şimdi o çok acı seviyor… Çünkü hissettiklerinin tek taraflı olduğunu senin aslında Derya ile olduğunu belki de onu aldattığını düşünüyor..”

“Çiçek buna bir son vermemiz lazım yani bu yanlış anlaşılmaya… Esma benim için çok önemli...Benim gibi evliliğe karşı bir adam onunla evlenmeyi hayal ederken…Off..”

“Evlilik mi? “diye şaşırarak sordu Çiçek.”

“Evet. Esma ile evlenmeyi tüm kalbimle istiyorum..Lütfen izin ver onun odasına gideyim ve ona anlatayım gerçeği..”

“Çok isterdim ama bu mümkün değil Selim.”

Ayağa kalktı Selim… Ve kızın odasına doğru yöneldi.

“Selim…”

Döndü genç adam.

“Esma evde değil.”

“Nerede o zaman?”

Gözlerini kaçırdı kız.

“Yemin ettim sana söylememek için…”

“Çiçek… Biliyorsun değil mi okuldaki kaydını da dondurmuş…Onu okulda görme şansım da yok…Lütfen Çiçek söyle nerede Esma..”

“Esma beni affet “ diye mırıldandı kız.

“Adana’ya gitti . Annemin yanına. “

Yutkundu Selim.

“Bir süre sonra dönecektir… Kafasını toplamaya, düşünmeye ihtiyacı var sadece. Esma Adana da yapamaz zaten… Hem okulu…”

“Biliyor musun Çiçek? Şimdi Esma’yı çok daha iyi anlıyorum “

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..