Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '09

 
Kategori
Öykü
 

Aşk şampiyon kalbimde-7.Bölüm

Aşk şampiyon kalbimde-7.Bölüm
 

"RESİM:ALINTI"


AŞK ŞAMPİYON KALBİMDE

7.BÖLÜM

İçine sıcacık bir duygu yayıldı kızın…

Çiçek’in kendisinden önce sesi gelmişti salona…

“Kahveleriniz…”

O sırada Esma ani bir refleksle elini çekiverdi Selim’in avucundan. O kadar hızlı hareket etmeseydi kız ablasına yakalanması içten bile değildi. Sonra Çiçek’in dilinden nasıl kurtulacaktı…

Selim’in yüzünde hoş bir tebessüm bırakmıştı Esma’nın bu ürkek tavrı…

“Çiçek çok inatçı olduğunu… Bir kere hayır deyince asla evet demeyeceğini söyledi Esma “ dedi Zekeriya…

“ Ama ben bir kez daha yenilemek istiyorum teklifimi… Gel evet de şu reklâm çekimine…”

Esma bir an duraladı… Selim ile göz göze geldi… Yeşil gözleri evet de dercesine açtı kapadı Selim… Aynı zamanda arkanda ben varım, korkma der gibiydi ifadesi.

“Peki…”dedi Esma…


“Kabul ediyorum…”

Çiçek kocaman açtığı gözlerinle kardeşine baktı…

“Esma… Ne dedin sen…”

“Kabul ettim işte… Hepiniz bunu istemiyor muydunuz?”

“Yaşasın… Yaşasın… “diye haykırdı Zekeriya ve nişanlısına gülümsedi…

“Sağ ol Esma “diye fısıldadı Selim.

“Kararın beni çok mutlu etti.

Gülümsedi kız.

………………………


GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ


“Sınav bir devse eğer… O devin karşısında da ben varım. Tam bu noktada kendime güvenmezsem, bu savaşı baştan kaybederim.” diyerek boş kâğıdı vererek çıktı hocam “ dedi Selim.

Kirli sakallarını sıvazladı Tuğrul…

“Demek yanılmamışım Esma hakkında... O kız da korkunç bir potansiyel var. “

“Kesinlikle… Kim riske eder ki böyle bir sınavı.”

“Kendine güvenen biri…”dedi Tuğrul…

“Tamam Selim… Sana açık çek… Madem asistanın olmasını istiyorsun benden okey “dedi Tuğrul..

“Çok teşekkür ederim hocam “diyerek odadan çıktığında önündeki dokümanlara gömülmüştü bile Tuğrul.

…………………

“Selim… Selim…”

“Ah… Derya.”

“Nereye böyle acele acele… Sağını solunu da görmüyorsun…”

“Evet… Acelem var…”

“Sebebini sorsam… ”

“Yeni asistanıma müjde vermek için Onu arıyorum”…

“Yeni asistan mı? “dedi meraklı gözlerle Derya.

“Kimmiş bu şanslı kişi.”

“ Son sınıf öğrencilerimden …”

“Hhııı…”

“Esma Kozan…”

“Esma Kozan “diye tekrarladı Derya…

“Hatırladım, şu kız…Demek senin gözüne girmeyi başardı “dedi imalı bir şekilde…

“Çok başarılı…İçiyor bilgileri su gibi…”

“İyi… Yeni asistanın hayırlı olsun “dedi kız…Ve “dersim var şimdi.Sonra görüşürüz “diyerek memnuniyetsiz bir şekilde ayrıldı genç adamın yanından..

…………………….

“Kantinde de yok… Bugün de dersimiz olmayacağı tuttu “diye mırıldandı Selim… Sonra aniden bir şey hatırladı ve eliyle kafasına dokundu usulca…

“Tabii ya… Ben de daldım bu tatlı heyecana… Reklâm çekimleri bugündü… Hay Allah… Artık müjdeyi yarın veririm bizim Galatasaraylıya…”diye düşünerek gülümsedi Selim…

Sonra dün gece eve döndüklerinde “Nasıl oldu da evet dedi Esma…”diye sorduğunu hatırladı arkadaşının...

“Çiçek asla kabul etmez demişti… Ama bir anda bir mucize oldu.” deyip arkadaşına bakmıştı manalı gözlerle Zekeriya…

İşaret parmağını arkadaşına doğru sallayarak…

“Tabii ya… Sen… Sensin değil mi? Bu işte senin parmağın var. “

“ İstediğin gerçekleşti Zekeriya… Daha neden üzerinde duruyorsun bu konunun…”

“Sen bir tanesin Selim… Hayatımı kurtardın..Yoksa asla yetiştirmezdim ben bu işi.Teşekkür ederim.”

“Teşekkür edecek bir şey yok dostum biraz cazibemi kullandım hepsi bu. Biliyorsun bayanlar dayanamaz bana.”

“Selim… O bakışlar… Gözümden kaçtı sanma…”

“Zekeriya… Bak ararım Esma’yı… Vazgeç çekimlerden derim…”

“Tamam üstat ya şaka da yapılmıyor sana… Ben soda alacağım. Sen de ister misin?”

“Fena olmaz .O kadar çok yedik ki…”

Zekeriya sodalarla geri döndüğünde Selim sınav kağıtlarına göz atmaya başlamıştı bile…

“Selim…”

“Hhı…”

“Sodan…”

“Sağ ol…”

“Selim…”

“Söyle Zekeriya…Eveleyip geveleme…”

“Siz Esma ile…”

Bakışlarını kaldırdı kâğıtların üzerinden Selim…

“Ne kadardır tanışıyorsunuz…”

“Söyledi ya… Ben derslerine giriyorum onun…”

“Yapma Selim… Çiçek buna inanabilir ama ben…”

“Sen inanmazsın… Çünkü beni iyi tanıyorsun…”

“Eee… Anlat bakalım…”

Selim sanki çok ciddi bir şey düşünüyormuş gibi yerleşti yerine… Sodasından birkaç yudum içerek boğazını ıslattı...

“Hani sana bir kızdan bahsetmiştim… “

“Şu maçtaki kız… Tuhaf kız..”

“Evet “diye onayladı Selim başıyla.

“O sakar kız… Esma mıydı yani…”

“Ta kendisi… Kader tuhaf bir şekilde karşılaştırdı bizi ve o esrarengiz karşılaşmalar tekrarlayıp duruyor.”

“Ve sen bundan hiç şikayetçi değilsin…”

“Hoşuma gidiyor hem de çok…”

“Ne dersin üstat… Sen de Esma ile evlenirsen… Hiç ayrılmayız birbirimizden…”

“Evet… Esma hoş bir kız ..Ondan hoşlandığımda doğru…Ama…Söylemiştim sana Zekeriya..Evlilik benden çok uzak.”

“Öyle olsun üstat… Sana iyi sınav kağıdı okumalar… Yarın benim için zor bir gün olacak” diyerek odasına çekilmişti genç adam…

Bir vapur düdüğü ile geceden gündüze döndü Selim.

“ Tanıştığımızdan beri beni şaşırtan hep sen oldun Esma… Bu haberi duyunca yüzünün alacağı ifadeyi çok merak ediyorum doğrusu “diye düşünerek arabasının kontağını çevirdi Selim…
………………


“Derya… Kapıyı çalmadan girdin galiba “diyerek başını kaldırdı Tuğrul…

“Şey hocam… Farkında değilim. Kusura bakmayın…”

“Söyle bakalım… Sana saygı kurallarını unutturacak kadar seni hiddetlendiren şey nedir?”

“O kız hocam… O kız… Nasıl olur da Selim’in asistanı olabilir?”

“Ne var ki bunda… Sen nasıl benim asistanımsın… Esma’da onun asistanı olabilir…”

“Ama hocam o kız bu vasıflara sahip değil… Ben de derslerine girmiştim birkaç kez…”

“Söylediğin gibi birkaç kez… Esma çok başarılı bir öğrenci… Geleceği parlak..”dedi kirli sakalını sıvazlayarak Tuğrul..

“Ama sen sakın kadınca bir kıskançlık hissetmeyesin…”

“Yanlış anladınız hocam “diye eveledi geveledi Derya lafı…


“Hadi Derya…Ben bu konuşmayı hiç yapmadık varsayıyorum..Şimdi işinin başına dön ve istediğim araştırmayı tamamla..”

“Tabii hocam. “diyerek odadan çıkmıştı Derya ama saçlarının kızılı yüzünü kırmızıya boyamıştı sanki.

DEVAM EDECEK...

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..