Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '16

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk sana benzer…

Aşk sana benzer…
 

Seveni sevmesi sürprizdir insanın.


Aşk sana benzer. Gerisi taklit ve bilinen. Mış gibi maskelerinin kahramanı her biri…
 
Sana benzemek, sen olmak çabasında benliğim. Ay, güneş, yakamoz, deniz ve tüm doğa olaylarında anılmaya başladın. “Keşke burada olsa” dediğim ne kadar çok yer biriktirdim bilemezsin. “Onun için” dediğim ne kadar çok şarkım oldu. “Bizim için” dediklerimin yanında limitsizlik sınırında yaşıyorsun.
 
Yok oluş ile var olmak senin varlığınla yaşamak. Aşk sensin. Aşk senin adın. Zaman yok, mekan sınırsız artık. Her yer de her an da sen. Seyirlik olmak halinden taşınalı çok oldu. Yüreğimin ucundan tuttuğundan beri ömürlük olmaya terfi ettin. Sonsuzluk aşamasında eşlik etmeye devam ediyorsun şimdilik. 
 
Kokun eşsiz, gülüşün sıra dışı, bakışın yakar, sevişin kendi içinde kayıp eder benliğimi. Adın aşk senin. Aşk sana benzermiş meğer. Senin gibi bir varlıkmış aşk dedikleri. Şimdi unut demesi kolay. Kim unutulmalı şimdi? Muhacir olmaya niyetim yok. Benim vatanım sensin. Vazgeçemem. Gidemem. Bitti desem, gitti ve bitti desem kim inanır bana? Ben diye bir şey mi kalır sen gidersen?
 
Adın aşk senin. Varoluştan bu güne kadar tüm insanlığın peşinde olduğu tek varlıksın. Aşksın sen. Seninle bedenimin varlığı anlamlanmışken, senin yokluğunla yok bu beden. Kokum sen, nefesim sen, aynadaki görüntümün sebebi sen. Aşksız bırakmak ile beni sonsuzlukta bilinmeyene hapis mi edeceksin şimdi?
 
Yalnız sen sevgili. Sevdiğim sevgili, yalnız senin adın aşk şimdi. Bu benim  kararım biliyorum. Sen aşk olmayı dilemedin ki. Adın aşk senin. Ben aşk dedim diye aşksın sen. Başka bir yaratılmışa aşk diyesiye kadar aşk kokacak üstün başın. Seni kahramanlaştıracak zihnim ve hep bir gizem arayacak ruhum. Senden bir tane daha yok gibi. Sen tekmişsin, bu dünyada ikimiz yalnızmışız gibi yaşayacağım aşkın son kullanma tarihine kadar biliyorum.
 
Unutamam. Adın bir kere aşk ile anıldı ya, unutulmazlar listemdesin artık. Bilmeden kaç kişinin aşk listesine kayıtlıyım bilmiyorum . Söylenmemiş kaç aşkın kahramanıyım? Bağıra bağıra haykırılmış kaç aşkın zalim kısmındayım kim bilir? Kaç kişinin aşk acısı tanımının gizli öznesiyim acaba? Böyledir işte hayat. Seveni sevmesi sürprizdir insanın. Denk getirmek tüm olasılıklara aykırı adeta. Çift olarak aşık olmak büyüsüne buluşmayı diliyorum. Büyüden kendimi kaybetmek, unutmak istiyorum.
 
Adın aşk senin. “Aşk” kelimesinde yaşayan, Avarelik, şımarıklık, kabulleniş ile yok olmak istiyorum. Sen de yok olmak, adınla şereflenmek istiyorum. Adını tek bir cümlenin içinde özne olarak anmak, dünyaya adınla aşka şahit olduğumu anlatmak istiyorum.
 
Şimdi kim bilir nerelerdesin? Uyur mu, uyanık mı? Kederli mi, mutlu mu? Hasta mı, cevval misin bilmiyorum. Kimin çorak topraklarına yağıyorsun yeşersin, kök salsın diye? Kimin yüzüne bir gülümseme bahşettin? Kimin dudaklarını tutuşturup, kimin başını göğsünle şereflendirdin bilmiyorum. Kimin hayallerindeki baş kahramansın?
 
Aşksın. Gel de  hiç olayım… Hiçken aşk olayım olmaz mı?
 
Toplam blog
: 158
: 253
Kayıt tarihi
: 22.08.15
 
 

Karşı kıyıdan kendi topraklarına geri dönmüş bir ailenin İstanbul'daki bolca edebiyat kokan evinde ..