Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

30 Ocak '11

 
Kategori
Blog
 

Aşk Sancıları, Çeke Çeke… ''ÖRT Kİ, ÖLEM''

Aşk Sancıları, Çeke Çeke… ''ÖRT Kİ, ÖLEM''
 

Ört ki Ölem'in Yazarı: Muzaffer Cellek


Bir elim direksiyonda, bir elim telefonda, düştüm Beyoğlu yollarına. Tam Taksime gelmiştim ki, kitabevinin ismini unutmayayım mı? Şimdi ben, fellik fellik kitabevleri mi dolaşayım! Yazarın ismini biliyorum. Kitabın ismini, ezbere söylerim.. Ama gel gör ki, Kitabevi adresi doğru değilse, ben bu kitaba nasıl ulaşırım.. Hemen Muzaffer Cellek’e telefon ettim. Hızır gibi yetişti. ''Pandora Kitabevi'' dedi. Oh be! Dedim ve o kuvvetle girdim Kitabevine. Dostumuzun, arkadaşımızın yazdığı ''Ört ki, ölem'' isimli kitabı istedim. 

Kapağında üç büyük kuş (suya sırayla iniş yapıyorlar) bulunan kitabı buldum, aldım. Belli ki özenle hazırlanmış bir kapak. Bu defa kitabı tesadüfen değil, (Muzaffer Cellek: ''Ört ki Ölem'') bilerek elimde tutuyordum. 

Sayın Cellek, ''Dön'' şiirindeki o mısralarla eşine ithaf etmiş kitabı. Bunları, kitabın ilk sayfalarından öğreniyoruz. 

O şişeye konulan ''seni seviyorum'' diyen bükülü kağıtta, sevdalısına yazdığı sevgi cümlelerinin sahiplerinden doğmuş ve ortaya çıkmış bu kitap. Ve o şişe, İrlanda’nın açıklarına savrulup atılmıştı. O gün, bu gün, yüzer o şişe denizlerde. (Sülüman, bizim şişemiz ne zaman yüzecek denizlerde?) 

Baştan beri sancılı bir aşk. Sonu mesut bitmiş. (Duydun mu Süleyman?) Kitabın ilk sayfalarından okuyoruz. Bakın Cellek ne diyor eşi için: ''İşte ben, Marmaris Sahillerinde, bu şişenin karaya vurmasını beklerken yazdım bu satırları bir ümitle, sevgiyle, coşkuyla. Ve bu mektuplar, şimdi elinizde tuttuğunuz bu kitap oldu. Kitabın her sayfasında, her satırında, her hücresinde sen varsın. O şişedeki sevgilim, sevgili eşim, Nergis’im…'' Ne güzel değil mi efendim? 

Uğruna besteler yapılan, şiirler yazılan, en son kitaplar yazılan bir içli aşk. Bir içli sevda ve romantizm yüklü satırlar. Duygulanmamak elde değil. Darısı bütün sevenlerin başına olsun diyoruz... 

Unutmadan! 

Kitapta ayrıca, blogcu dostlarına ait notlar da eklenmiş. 

Ellerine sağlık sevgili Cellek Ustam. Sağlık huzurla varol. 

 

''ÖRT Kİ, ÖLEM'' KİTABI, BARTIN' DAN DOĞDU OKUMAK IÇIN TIKLAYINIZ... 

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..