Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '16

 
Kategori
Şiir
 

Aşk tam gaz

Aşk tam gaz
 

Yeşildi sürmesi maviydi süzülmesi kırmızıda birleşti gönülleri .....


çırpınırdı dalda kiraz

ayda bir naz

çırpınırdı dalda kiraz

dudaklardaysa ayaz ayaz

ateş dudağa

kiraz ayaza

yaz yaz

bir el

üç el

üç beş el

silkelendi ağaç

düştü kiraz

silkelendi kiraz

baktı az az

mevsimlerden yaz

silkindi yaz

silkindi kiraz

biraz hüzün

acı biraz

aşk tam gaz

*

Bir bahar ki ne bahar mavi mi mavi bir aşk ki asi mi asi. Geldi kondu kondu dondu dondu soldu bir de baktı vurulmuştu. Serçe cik dedi kiraz gülümsedi uçtu usulca sevdi..sevdi..sevgi benim dedi.

Kendi kiraz yazdım biraz o söyledi ben dinledim o söyledi ben yazdım o gülümsedi ben kandım. Kırmızı kırmızı al all mavi yeşil yeşil mavi. Rengarenkti sevgi..sevgi benim dedi.

ben aşka aşk bana baktı baktı sandı yandı baktı baktı baktı karasından elasından sürmesinden kaşından dudak payı  kadife yanağı aşktı...aşk sendin..aşk bendim..adım adım aşk benim adım. ben aşkım...aşkım aşkım.

 

 

 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..