Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Aşk tek bedende iki ruh taşımaktır

Aşk tek bedende iki ruh olmaktır....

ayrı diyarlarda aynı duygularda..

aynı sızıyı hissetmek, aynı sevinci yaşamak..

aşk tek bedende sevdiğinle olmaktır..

göğüs kafesinde iki kalp iki ruh taşımaktır

gece gündüz içinde...

hep iki kişi olmaktır yanlızlıklarda

çay bahçesinde iki fincan çay söylemek

her sigaradan iki tane yakmak..

ben değil hep biz olarak konuşmaktır..

aşk...

tek bedende iki ruh taşımaktır..

her şarkıyı iki kez dinlemek..

en sessiz ortamlarda kendinle sohbet etmektir..


baktığın herşeyde gördüğün tüm güzelliklerde

onu aramak ruhunu ona ulaştırmak istemektir..

aşk..

tek bedende iki ruh taşımaktır...

hasrette yükü ağır olan ...

sevemelerle coşup üzüntülerde boğulan...

sevgi ben ve sen olmaktır..

seni yüreğimde taşıyorum..

ruhumu ruhuna kelepçeledim

infaz emrini soluksuz bekliyorum.

ben bu sensiz bedenimde iki ruhu taşıyorum...

ve seni ÇOK SEVİYORUM.
 
Toplam blog
: 17
: 589
Kayıt tarihi
: 03.09.10
 
 

1984 yılı bir sonbahar sabahı gelmişim dünyaya. ..