Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '11

 
Kategori
Sinema
 

Aşk Tesadüfleri Sever

Aşk Tesadüfleri Sever
 

Filme gittim. 

Ara vermeye yakın ağlamaya başladım. Ara oldu millet subliminal mesajın etkisiyle mısır almaya doğru koştu bir sevinçle. Bense şizofrenik acılar yaşayan bir insan gibi ağlamaya devam ettim. 

Aşkın aslında öyle kolay bir şey olmadığına değinilmiş fazlasıyla. Bunu anlayabilen insanlar ağladılar. Garip bir salona denk geldim herhalde burnunu çekenler sadece annemle bendik. Sevgilisini sadece aşk filmi diye getiren insanlarla dolu bir yerdeydik kısacası. 

Aslında artık her yer böyle insancıklarla dolu. Aşk öyle kolay değildir. 

Basite indirgenmemeli. 

Her neyse... 

Filmin ikinci kısmını izlemeye başladık. Tabi benim yine gözlerde her an akmaya hazır yaşlar... 

Bir ara çocuk kıza şöyle söylüyor: 

"Sen neredeydin şimdiye kadar?" 

O an tepeden tırnağa içimde bir şey kımıldadı. Gözümden istem dışı akmaya başladı yaşlar yine ve yine... 

Anladım ki ancak aşktan anlayan insanlar ağlayabiliyorlar. Üstelik bir filmin sizin için apayrı bir yeri varsa... 

Birisi için izlendiyse, onun yerine konulduysa tüm güzel duygular... 

Müslüm Gürses'in seslendirdiği bir şarkıyla başladı. Filme o bile uygun olmuştu. 

İzlenesi bir film. Hatta daha fazlası. İzlenmesi gereken bir film. 

İyi Seyirler... 

 
Toplam blog
: 46
: 994
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

1994 Kocaeli doğumluyum. Kendimi bildi bileli yazı yazarım, elimde mutlaka bir not defterim, cebi..