Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '11

 
Kategori
Sinema
 

Aşk Tesadüfleri Sever

Aşk Tesadüfleri Sever
 

Ne güzel sevmek!...


Ben böyle iyiyim anne, merak etme beni, akşama döneceğim eve.

Evet, gitarım yanımda. Tamam baba, çerçevem belli, onun içinde kalarak sesleneceğim dünyaya. Kırmızı bisikletim, Deniz bir daha çıksana önüme, bir daha çarpışsak aşkla ve yataklara düşsek seninle, ah!

Tesadüf değil mi dünyaya gelmek, sen ve ben ve aynı gün ve aynı sokaklar ve...

Dede, senin yolundan yürüyeceğim, baba, çekil önümden, anne, inan her şey daha güzel olacak, ben ben başaracağım!...Deniz, başarmak ne demek? Özgür, sen başaranlardan mısın? Eğer baban yanında olabilseydi, seninle gurur duyardı; ama o gün sen Ankara'dan çekilirken, baban...

Babalar ve oğulları....Babalar ve kızları...

Yanımda oturan adam film boyunca ağladı, o bir babaydı. Ben, film boyunca, baba, ağladım, çok güzel ağladım; ben ben, ben bir oğul...

Kalbim hızlı hızlı atıyor, ona yetişemiyorum. Rusya'daki adam, sen aşka sarılmasını bilemedin, uzak kaldın, soğuk. Deniz, Özgür'ün gözlerinde aşkı özgürce yaşıyordu ki...

Anne, dedim ya akşama geleceğim diye, kırmızı bisikletime binip....

Babalara dönersek....Dönmeyelim. Ya anneler? Onlar hayatta ve ayaktalar! Peki Deniz? Dur, daha Fransa'ya gidilecek, film var film! Deniz başaracak, dedesi için, dedeee!....Özgür? Kalbi tekleyen Özgür, bak deniz karşında, gitarın yanında, bisikletin ama o....

Baba, çerçevemi sevdim, içini de sevdiklerimle doldurdum; inan mutluyum.

1. Not: Özgür'ün yerinde olmak ister miydim? Yerindeydim zaten, film boyunca tekledi kalbim. Ya Deniz? Çıkamadım ki çocukluğumdan, dedemden; eğer büyümeyi başarabilseydim....

2. Not:

Tesadüf,

Aşk Tesadüfleri Severmiş,

görmeye geldim, görüp bilmeye.

Baba, başarmak istiyorum,

hem özgür olarak,

hem de Deniz.

Teklese de kalbim,

çerçevem belli olsa da

içini aşkla doldurmak için,

buradayım.

Deniz, kırmızı bisikletim,

gitarım ve çocukluğum;

baba, nasıl bir fotoğraf ama!

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..