Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '18

 
Kategori
Mizah
 

Aşk Üzerine Kıkır Kıkır Fıkralar

Aşk Üzerine Kıkır Kıkır Fıkralar
 

TEMEL'İN AŞK ŞİİRİ
Temel bir kıza aşıktır, kâğıdı kalemi alır ve kıza bir şiir yazar:
Sabahları yemek yiyemiyrum; çünkü seni düşuniyrum,
Öğlenleri yemek yiyemiyrum; çünkü seni düşuniyrum,
Akşamları yemek yiyemiyrum; çünkü seni düşuniyrum,
Geceleri da uyuyamıyrum;
Çünkü açum da!..
**
 
EVDE KALMIŞ KIZ UYARIYOR
Evde kalmış bir genç kız, gece evine dönmüştü. 
Tam içeri girdiği zaman, odasında bir hırsızla burun buruna gelince bağırmaya başladı:: 
- Bana bak delikanlı! Evimi terk etmen için sana 24 saat mühlet veriyorum. 24 saat sonra polise haber veririm. 
**
 
BEN DEĞİL HANIM GÖRDÜ
Soyguncunun biri, bir bankaya girip silahını çekmiş ve bir el havaya ateş edip herkesin yere yatmasını söylemiş.
Kasalardaki paraları bir torbaya doldurup kapıya doğru yönelmiş. Tam çıkacakken oradaki bir adama sormuş:
-”Beni gördün mü?”
Adam şaşkınlıkla:
-”Evet gördüm.” deyince çekmiş tabancasını adamı alnından vurmuş.
Tam tekrar kapıya hamle etmiş ki; kapının yanında bir karı koca duruyor. Adama sormuş:
-”Beni gördün mü?”
Adam gayet soğukkanlı bir şekilde cevap vermiş:
-”Valla ben hiçbir şey görmedim, ama benim hanım gördü sanıyorum?..
 
 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..