Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk ve evlilik derslerine başlıyorum!

Ne diye aklıma gelmedi şimdiye kadar bilmem!

Ayda bir aydır yok ya onu ararken aklıma geldi!

“Aşk-evlilik “ kategorisinde yazacağım bundan sonra! Ben de en az onun kadar tecrübeliyim bu konuda!

Biliyorsunuz kategorimiz iki kısımdan oluşmaktadır!

Birinci kısım aşk!

İkinci kısım evlilik!

Derslerime devam etmek isteyen arkadaşlar altta “yorumlar” yazan bölüme kayıtlarını yaptırabilirler! Yalnız bir konuyu açıklamakta fayda görüyorum!

Her aşk evlilik getirmez!

Her evlilik de aşk getirmez!

Şu halde iki bölüme de kaydolmak diye bir gereklilik yoktur! Diyelim birine âşık oldun bir başkasıyla evlendin! O da olur!

Ya da tersi!

Evlisin bir başkasına âşık oldun! Bu da insanlık hali!

Gördüğünüz gibi insanlığın bin türlü hali var!

Bendeniz gibi insanlığın bin türlü halinden geçmiş olan bir hocadan ders almak herkese nasip olmaz!

Kayıtlara başladım!!

Geç kalmayın! Kontenjanımız sınırlı!

Not: Bugün resim yok! Yarın okkalı bir resim koyarım!!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..