Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk ve evlilik üzerine yazılanlar!

Aşk ve evlilik üzerine yazılanlar!
 

mg130.imageshack.us


Kadının biri elinde mum ışığı yollarda dolaşıyordu. Kendisine ne yaptığını soranlara “kör âşıklara ışık tutuyorum ama onlar beni dinlemiyorlar çünkü aynı zaman da sağırlar” dedi. Yahu kardeşim insan kör olmuşsa mum ışığı değil, projektör olsa ne yazar? Demek ki onlara ışık değil zaman lazım!

Efendim öncelikle “Aşk” yani aşkın ölçüsü var mıdır? Senin, benim, onun, bunun aşk ölçüleri aynımı, yoksa farklı mıdır? Mesela benim aşkımın ölçüsü bin arşın ya da bin okkadır! Sizin aşkınızın ölçüsü ne kadardır?

Çok yoğun hissedişatıma bağlı duygu demeti altında ezikliğimin ne olduğunu öğrenmek için acile gittim; bana “bunun tedavisi yok arkadaş, sen "âşık" olmuşsun. Ya evleneceksin, ya kendini boğaz köprüsünden aşağı at” dediler.

Yok dedim canım olur mu öyle şey? Annem babam bu yaşa kadar boşuna mı büyüttü beni? Kendimi boğaz köprüsünden atacak kadar zalakmıyım ben?

Yürüdüğüm güzergâhın sonunda kurduğum evlilik kurumunda (!) bastım nikâhı! Maşallah Allah kuvvet vermiş gardaşş, sonuna kadar götürecek güçteyim evvelallah.

Eee bu güç neyle ölçülür diye sormayın bana gardaşş; çok şükür peygamber mesleği var bende! Biz ağır metalleri örste döve döve istediğimiz kıvama getirir, canımız ne ka isterse o ka su veririz! İstersek bu metalleri ferforje kıvamına, istersek maymuna çeviririz kime ne?

Tabi ki bu “güç” mesleki kişilikle alakalı biz cımbızla çekilen hanım evladı değiliz ki, ikide bir şikâyete gidelim! Çok şükür bizim kişiliğimiz güneşte pişmiş ateş tuğlasından yapılan kaleler gibi sağlamdır. Tabi benim görüşüm…

Bazen aynanın karşısına geçip saatlerce aval aval bakıp kendimi tanımaya çalışıyorum ama nafile! Bunun için Necatinin hocası pirmete’yemi gitsem, yoksa Türkiye’nin “bilge”sine mi, bilemedim!

Kaldım muallâkta. Arkadaşlar bir yardım ediverin bir zahmet...

Hayattan beklentim mutluluk, saadet, huzur, para pul, sağlık, sıhhat, bol nasihat, kitap yazmak çok satmak vs vs. Başka da birşey şimdilik aklıma gelmiyor ne yapim.:))

Ama ne olursa olsun ben kolay pes etmem onlar bana istediklerimi versin bende onlara bedava “pano” yapmazsam namerdim. Yan yana yürür hatta çuf çuf’a biner öyle gideriz.

Kısacası bu saçmalığın sonu gelmez “öz kaynak” memba suyu gibi mübarek fokur fokur kaynıyor…

Aşk için duyduklarım:

-Aşk bir yalak, içine düşen zalak

-Aşık olup dert çekeceğime, nezle olup burnumu çekerim daha iyi

-Aşk bir sudur, iç iç kudur

-Aşkın bir tava karası, bulaştıkça bulaştı kahrolası

-Aşk yirmisinde bir rüya, otuzunda bir ihtiyaç, kırkında bir küstahlık, ellisinde ihtiyarlık, altmışından sonrası maskaralık!

Not: Çok şükür yazdıklarım için ailem; çoluk çocuk tüm sülalem arkamda. Yeni yeni “blog” yazarlığımı öğrenen tüm mahalleli ve semt beni destekliyor. İğneada’dan Kars’a kadar, Hatay’dan Sinop’a kadar tüm Türkiye’deki balıkçı, esnaf ve zanaatkar dostlarımın nefesini ensemde hissediyorum!

Bunun için yaptığım tek şey samimi ve dürüst olmak! İnsanlara akıl verme küstahlığı yapmadığım için yazılarımı ikide bir silmek zorunda da kalmıyorum (Genelimiz anlamında; istisnalar hariç ) Beni bana bıraktıklarında, bazen mizahsal, bazen duygusal, kendi dağarcığımda ne varsa en iyi şekilde servise koymaya gayret ediyorum…

İnsanları; ekonomik özgürlüğün sefahati ile veya akademik unvanın verdiği rahatlık ile değil; insan olmanın verdiği güç ve zarafetle, zevkle, şevkle; bir dost, bir kardeş, bir ağabey gibi olmaya çalışıyorum. Bu dört yıldır böyleydi ve yine böyle olacaktır… Ben yazımı yazmak zorunda hissettiğim için değil, gerçekten istediğim için yazarım. Yazdığım her yazı bende iz bırakır.

Polemik yazıları ise insan olduğumuzu ve yapılan, yazılan her şeye duyarsız kalamayacağımızı göstermek, haklarımı veya haklarımızı korumak içindir. Hepsinin geçerli bir sebebi ve sebep olanları vardır. Başkada bir nedenim yoktur…

Saygılarımla….

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..