Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '18

 
Kategori
Şiir
 

Aşk ve Kahve

Aşk ve Kahve
 

Yollar ıslak bu sabah, hava serin
Bir sır sinmiş yaprakların üzerine
Rüzgâr bile esmiyor, üzülmüş belli
Anlatmasın diye kartopu çiçeği bana
Çiçeklerini dökmüş dün gece...

Bir şeyler olmuş ben uyurken
Sanki mevsim bile değişmiş
Rüyamı unutmam normal değil
Gurbet hasret yemini etmiş
Geceyi sabaha teslim ederken…

Zamansız ve erkenden
Bembeyaz olmuş bahçem
Ağaçlar mahzun ve üzgün
Sorsam biliyorum söylemez
Zor oldu mu bu ayrılık…

Ağladın mı sen?
Sevdiğin uzaklarda diye gizlice
Yollar ıslak, hava serin
Bazı sırlar hemen meydana çıkar
Korkma anlatmadılar bana
Hüzünlü ağaçlar ve rüzgâr…

Ben anladım çok özlediğini
Kapıyı aralık bırakmandan
Doğru zamanı bekledin
Bana gelmek için
Çok başka uyandım bu sabah
Ağaçlar kadar üzgün ve çıplak...

Mantığına güvenme
Tek bir an için
Sadece duygu ol gel
Sabah uykusu gibi lezzetli
Rüya kokan yastığım kadar yakın
Pişen kahve kadar mis kokulu
Usulca sokul çikolata tadında

Son bir damla gibi dudağımda
Öylece içime dağıl
Ve kal…
Sonrasını düşünme
Aklını bir yerlere bırak gelmeden
Bildiğin dilleri unut
Konuşmayacağız zaten…

Hiçbir parfüm sürme tenine
Çok fazla elbise olmasın üzerinde
Günahlarım olmayacak yanımda
Süzülecek gözlerimden
Mutluluk gözyaşım
Aşk ve kahve
Yetecek ikimize…

Yorgun Kalemim

 

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..