Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '14

 
Kategori
Kitap
 

Aşk ve kibir

Aşk ve kibir
 

Tutku Yayınevi’nden çıkan romanım Kitap Yurdu’na girmiş. Sadece kısa bir tanıtım yapmak istiyorum. Arkadaşların değerli yorumlarını zaten aldım ve hepsine teşekkürlerimi iletiyorum.

Bu kitapta sadece kısa soluklu bir aşk kurgusu yok. Filmler sona erdikten sonra neler olabildiğini de görmek mümkün. Yazarken, hayatın insanları sürüklediği seçeneklere ve farklı yollara karşı bakış açılarını güçlendirecek bir yol izlemeye çalıştım. Farklı yayınevlerinden çıkan iki kitabımın kapaklarının benzerliği tamamen tesadüf. Ben kapak tasarımlarının ikisini de kitap çıktıktan sonra gördüm. Yazım şeklim ve anlatım biçimim MB daki arkadaşlar için zaten tanıdık olacaktır. Akıcı bir üslup kullanmaya fazlasıyla özen gösterdim. Ağır tempolu ve sıkıcı romanlara dayanamadığımdan olsa gerek. Klasikler hariç. Onlar her türlü severek okunuyorlar.

Desteğiniz ve ilginiz için bir kez daha teşekkürler. Esen kalın.  

   

 
Toplam blog
: 27
: 1563
Kayıt tarihi
: 22.09.13
 
 

Ege Üniversitesi mezunu. Emekli öğretmen. Yayımlanmış romanları ve deneme kitapları var. ..