Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '19

 
Kategori
Şiir
 

Aşk ve Sevgide Bedel

Sevgide erdem, karşılık beklemeden
Manayı maddiyata bağlamadan
Aksi, ticarettir, ben öyle anlarım.
*

Aşk da varsa şayet karşılık beklemek boşuna
Pazara sürmek, fiyat artırmak ne demek
Aşk kaç para, beden ne kadar, ne saçma
Aşka karşılık parayı hangi matbaa basabilir?
*

Aldım verdim ben seni yendim
Ben sevdim, sen sevdin, sevmedin boşuna.
Severse gönül sever, kimseye sormaz ki
*

Şahsen ben karşılıksız severim, öyle severim
İnsanları, kadınları, ağaçları, kuşları
Allah’ı da, Allah’ı da unutmadan.
Ben kimim ki pazarlık edeyim?
*

Aşkta, sevgide karşılık olursa metaa
İş ilişkisine döner, ilişki kanımca
Ticarete de aşk denirse, aşk ne, sevgi ne…
*

Konu derindir aslında
Dağılırım, anlatamam tamam
Karşılıklar, karşılıklara nasıl olur  denk?
 

 
Toplam blog
: 2271
: 163
Kayıt tarihi
: 15.10.14
 
 

Bugünün doğrusu yarının eğrisi, dost görünenler düşman ve herşey aslında zıddı olabilir. Büyük ih..