Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Aşk ve yalan

Aşk ve yalan
 

Allı pullu sözlerim yok kırışmış yüzüm yaşlı kalbim
ve yatağımın altında sakladığım geçmişim.
ben artık eski zamanlardan şarkı söylemek istemiyorum.
buruşmuş iki yüz adıyorum geleceğe.
parmaklarımı parmaklarının arasına aldığında daha çok istiyorum seni.
senin acılı kaygan küçük şehrini değil
yüreğindeki cehennemi istiyorum.

aşka dair söylenmiş tüm yalanları
sahiplerine geri veriyorum, benim söyleyemediklerimi
Hayata.
hadi artık uyu, alıştırayım kendimi gidişine
gün doğduğunda göreceğim aynada ikimizi
ve kulağına fısıldayacağım
seni annen gibi sevdiğimi 

 
Toplam blog
: 23
: 224
Kayıt tarihi
: 08.04.12
 
 

  14 şubat 1978 doğumlu olan yazarın 8 yayımlanmış kitabı 2 şiir albümü var. Kitapları ;  - Düş sok..