Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Kağıt Gemilerin Kaptanı

http://blog.milliyet.com.tr/hayrettinturan

26 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Aşk ve yara

Aşk ve yara
 

..her aşk bir önceki aşkı kirletir..


AŞK ve YARA

Sazlar susar, kemanlar ve de davullar
yalanlar susar, şarkılar, kuşlar
susar beşikte bebe, tende can
sevişmede kadın ve sancının orta yerinde
belki doğurmakta bir yanın
hastanesiz bir köyün viran hanesinde
susar işkencede eli kanlı vahşiler bile
susar gece, susar beynimdeki her bilmece
kampanalar susar, zangoçlar ve imamlar
susar kapağını bulamayan boş tencere
orman susar birden bire karanlık çöker
günahlarını bastırmak için uğuldayan keder
susar bombalar yağarken orta doğuda
ve yurdumun güney doğusunda bir çocuk
basmak üzeredir ve şarkısı yarım kalacaktır
az sonra patlayacak olan bir mayına
susar kainat susar kanlı gözlerle bakarak
susar….susar…susar…şimdiki gibi.

Ağla, ağla ki aksın boyaları insanlığın
ağladıkça unutulur aşklar ve yaraların
göreceksin sana doğruyu gösterecek
gözünden acıyla süzülen yaşların

çünkü aşk bitti diyedir
çünkü her yeni aşk en fazla
bir önceki aşkı kirletir.

Tay oldum, gayrı bir buluta yetişemedim
Ateş oldum, rüzgarı eritemedim
Çay oldum demime erişemedim
Toprak olam su ile seviştir beni.

Kağıt Gemilerin Kaptanı

 
Toplam blog
: 98
: 638
Kayıt tarihi
: 21.08.07
 
 

Zonguldak'ın Ereğli İlçesinde, 1971 Yılının soğuk bir Şubat Gecesi doğdu. İlk ve orta öğrenimini ..