Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Aşk vuslatın izinde ey sevgili

Yarsız gecelerde yanarken, ayrılığa yüreğim
Sensizliğe çekildim ağladım gecelerce yar,
Önce ılık sevdan aktı içime
Sonra başladı gözlerimden
dökülmeye hasretin.
Seni hissettim damarlanırımda
ki, yüreğimi sardı ateşin.

Yelken açtım gözyaşı denizinde sensizliğe,
Yazıyorum adını artık / her dem gözlerimle
Çıldırasıya vurur göğüs / kafesine gizlice arzular...
Ki duygular esiri sevdanın
aşk, vuslatın, izinde ey sevgili...

Sana sakladığım gülüşlerim
şimdi ıslak yanaklarımda
Hiç değilse ağlarken gelseydin rüyalarıma
Gözlerim:
Uykusuzluğa bölerken yokluğuna mutlulukları.
Sensizliğe doysaydı arzular ey sevgili

Gelseydin dikenler güle dönüşürdü önünde.
Dizlerine koyacağım yüreğim vardı ellerimde.
Silip atacaktım acı tebessümleri yüzümden,
Ki razıydım kessin
parçalasın kalbimi_
hayalimin cam kırıkları ey sevgili,

Sen olunca samanlık seyran olur / yeterki gel...
Gelişine ölüm bile çaresiz kalır gözümde.
Kavuşmak varsa yolun sonunda,
Bilirim çekilen acılar kutsal / ey sevgili,

Ne olurdu bir yağmur tanesi olsaydım
şimdi yanağında,
Oynaşırken elin elimle / dokunsaydım dudaklarına,
Sen rüzgâr olup geçseydin üzerimden
Ki ben bir nefes zerresi olup
geçseydim yanaklarından / sonsuzluğa ey sevgili....

Abdullah Oral

 
Toplam blog
: 151
: 648
Kayıt tarihi
: 05.10.08
 
 

Kısa öz geçmiş: Gecenin kara yüzünde dişlenirken çığlıklar bir kadının sancılarının sükunete durd..