Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Aşk yanıyor

Acılarımız bir insan dokunuşuna aç, sevgiye aç

 

Sen hangi acına tutunup yaşıyorsun? 

 

Gözyaşların senin gözlerinde yine güzel 

 

Salçaların yağmur olur üzerimde bu gece tel tel 

 

 

 

Ağaçlar içten yanınca yıkılır ve ölür 

 

Ben hangi yangınımda yıkılırım? Bilmiyorum 

 

Sözlerim öyle kolay bitmiyor sana, nede çok sözlerim 

 

Nokta zamanı gelmiş sözlerimizin , susmalıyım 

 

 

 

Doğruların cellâttı olsam diyorum bazı bazı 

 

O zaman belki aşka köle olmazdım 

 

Kendi varlığımı yok etsem, bir sihirbaz gibi 

 

Duvara astığım geçmişi, arada temizlemeli. 

 

 

 

Sevinç Şimşek 09.12.10 

 

 
Toplam blog
: 23
: 469
Kayıt tarihi
: 06.09.10
 
 

Resime şiire gönül vermiş bir anneyim. Mutluyum çünkü mutlu olacağım şeyler yapıyorum. İzmir' de ..