Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Aşk yaşlanır mı?

Aşk yaşlanır mı?
 

Beden yaşlanır ruh genç kalır diyorlar.

Hatta abartıp çocuk ruhlu olduklarını söyleyenler de var.

İçinizde çocuk ruhlu olanınız var mı?

Şu çocuksulaşarak sevimli olmaya çabalayanlardan bahsetmiyorum. Gerçekten bir çocuk gibi hissedebilmektir bahsettiğim.

Küçük bebeğimi izliyorum koltuk minderleri yerlerde, koltuktan atlıyor, takla atıyor, ter içinde kalmış ama onun şikayeti yok, çok mutlu. Bir de kendime bakıyorum. Vaktim olmadığı, spor salonuna gidemediğim, düzenli spor yapamadığım için uydurduğum bahaneler geliyor aklıma.

Küçük bir çocuk dört tane minderle çok güzel spor yapabiliyor oysa.

Az sonra gelip dondurma istediğini söylüyor. Şimdi olmaz üşütürsün diyorum. Kıyameti koparıyor. O kadar ısrarcı ki dayanamıyorum küçük bir porsiyonda anlaşıyoruz.

Düşünüyorum en son neyi tutkuyla istemiştim, ya da hangi konuda bu kadar ısrarcı olmuştum? Hatırlayamıyorum.

Biraz sonra kucağıma oturuyor. Ağabeyinin odasındaki bir duvarda gizli bir geçit olduğunu orada birşeyler gizli olduğunu söylüyor. Kendisinin de yatağının altında gizli bir geçit olduğunu ve orada çok korkunç maskeler gizlediğini anlatıyor.

Düşünüyorum en son ne zaman böyle uçuk hayaller kurmuştum. Hatırlayamıyorum.

Beden yaşlanır ruh genç kalır diyorlar öyle mi? Hatta çocuk ruhlu olduklarını söyleyenler bile var.

Peki ya aşk?

Beden yaşlanınca aşk yaşlanıyor mu?

 
Toplam blog
: 92
: 830
Kayıt tarihi
: 28.02.08
 
 

Biraz kül, biraz duman o benim işte... Öyle dedim diye olayı arabeske bağladığımı sanmayın çabuk sön..