Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '15

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk yaşlanmaz

Aşk yaşlanmaz
 

Gülerek uyanıyorum yanında

Her sabah yeniden doğarcasına

Ağrımı, sızımı unutuyorum

Aydınlık günaydınınla

Sen ilaçlarımı hazırlarken

Ben ekmeğimizi diliyorum

Neşeyle yapıyoruz kahvaltımızı

Paylaşıyoruz mutluluğu

Çayımızı yudumlarcasına...

Geçip gidiyor günler, geceler

Korkuyla, sevinçle, umutla

Bir yastıkta

Aşk yaşlanmaz;

Ben, sen değil, biz dersek.

Sevmek yürümektir sevdiğiyle

El ele, göz göze, gönül gönüle

Sevmek hiç eskimemektir

Aradan uzun yıllar geçse bile...

                                                  

 
Toplam blog
: 776
: 600
Kayıt tarihi
: 13.10.06
 
 

Emekli edebiyat öğretmeniyim. Yazı ve şiirlerim çeşitli gazete ve dergilerde çıkmaktadır. 20 kita..