Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '16

 
Kategori
TV Programları
 

Aşk Yeniden dizisine reyting darbesi !

Aşk Yeniden dizisine reyting darbesi !
 

Aşk Yeniden Reytinglerde Sert Düştü !


Başrollerini Buğra Gülsoy ve Özge Özprinçci’nin paylaştığı Aşk Yeniden dizisi reytinglerde düşmeye devam ediyor. Fox tv nin diziyi yeni dizileri gelince bitireceği çoktan konuşulmaya başlandı bile.

Aşk Yeniden son yayınlanan bölümü ile Total de : 3.33 reyting ile 20. Sırada AB de : 2.64 reyting ile  16. ABC de : 3.09 reyting ile 17. Sırada yer alabildi.

Dizi Geçen hafta da reytinglerde düşüş yaşamıştı ama bu hafta kelimenin tam anlamla Aşk Yeniden reytingleri yere çakıldı!

Gelelim diziye ben diziyi ilk başlarda izlemiştim ve espri kalitesini çok fazla beğenmemiştim. Diziye arada sırada bakıyorum ve espri kalitesinin sürekli düştüğünü görüyorum. Şahsen ülkemizde daha oğlun olan ve 18 yaş üstüne hitap eden kaliteli romantik komedi dizilerinin yapılması taraftarıyım. Aşk Yeniden gibi ülkemizde çekilen tüm romantik komediler gereksiz yere uzatılıyor ve uzatıldıkça diziler çok vasatlaşmaya başlıyor. Ayrıca uzayan dizi sürelerini de hesaba katarsak bu tür diziler bölümler ilerledikçe saçmalıyor. Şahsen ülkemizde artık 3. Sınıf Amerika komedisi seviyesinde bile olmayan absürt ve vasat romantik komedi dizilerinin yapılmasına bir anlam veremiyorum.  Madem ki yapılıyor uzatılmasına hiç anlam veremiyorum. Romantik Komedi dizileri sadece Aşk Yeniden için geçerli değil asla25-30 bölümü geçmemeli çünkü işlenen konular klişe olduğu için diziler belli bölümlerden sonra kendi içinde dönüp duruyor ve saçmalıyor aynı olaylar defalarca tekrarlanıyor. Umarım artık ülkemizde 18 yaş altı ergenlere hitap eden klişe ve saçma romantik komediler yerine daha iyi konulara sahip olan ve yaş olarak 18 yaş üstüne hitap eden espri kalitesi yüksek olan diziler yapılır.

Fox tv Aşk Yeniden dizisini her an yayından kaldırabilir çünkü kanala haftalardır zarar ettiriyor dizi. Fox tv yakında yeni dizilerini yayına sokacak zaten yeni dizileri gelince Aşk Yenideni bitirmesi herhalde saniye sürmez dizinin reytingsel olarak kendini toparlayabileceğini de sanmıyorum artık çünkü dizinin senaryosu çökmüş. Aşk Yeniden dizisi adeta adım , adım Finale yürüyor artık yapacak bir şey yok hayırlısı diyorum… Bir de Buğra Gülsoy çok iyi bir oyuncu umarım onu güzel dram dizilerinde görürüz… Şahsen ben kendisini 18 yaş altı saçma dizilerdense daha olgun kitleye hitap eden dizilerde görmeyi çok isterim…

Aşk Yeniden dizisi bu düşük reytinglerde herhalde 1 ay içinde final yapar tabi reytingleri artmazsa… Şahsen dizi bana göre tamamen çökmüş romantik komedilerin zaten konusu sağlam olmuyor dram dizileri gibi ben Aşk Yeniden dizisinin kendini toparlayacağını hiç sanmıyorum her an final haberi gelebilir . Bakalım önümüzdeki günlerde neler olacak hep birlikte bekleyip göreceğiz…

Çetin Kaya

Twitter/Fankafacetinn

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..