Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Yavuz Bayram Çalışkan

http://blog.milliyet.com.tr/siirhan

05 Kasım '08

 
Kategori
Deneme
 

Aşk yürekte aşktır

Gözyaşlarımın damlalarının yüreğine düştüğü bir gecede gül kokulu hayallerimin sürüklediği kuytularda bekliyorum. Denizler karışsa, kuşlar çırpınsa, okyanuslar büyüse dağlarla, direnirim aşkıma, tutarım sevdamı yüreğimde.

İçimde yaşattığımsın, içimde gizlediğimsin. Uğruna yürür yüreğim isyanlara, fırtınalı denizlerde kalsa da sevdam, bir yelkenli edasıyla sallanır durur benliğim ve sen, sadece bir yıldıza takılı gözlerim. Yeşilli mavili yolunda yürürken Yalova’nın, dalar gözlerim ve sen yükselirsin ay yerine.

Öyle güzeldi ki mazide yaşananlar! Öyle güzeldi ki gözlerin! ben ağlıyorum yüreğine damla damla.

Ya durgun olmalı sevda; ya vurmalı kalp, ya da durdurmalı zamanı kader. Sevgi bir yıldız, dünya bir umut, aşık, bir mum, eriyip sönen, yaşama varlığım, aşk uydum, hep etrafında dönen, bir sevdayım, ruhunda yürüyen .

Bir gülün akşamı gibi sevdik birbirimizi ve ölmedik sabahında solan güle inat.Ama bir gelincik ömründe yaklaştı tenler, ayrı iklimlerde yaşıyor sevenler.

Yaprak döken ağaçlar baharına hasrettir, bense sana hep özlemle bakacağım yıldızlarda, sonbahar serinliği düşse de yüreğime, hazan yapraklarına ağlayacak gözlerim.

Şu kısa ömrümde seni sevdim; Seni, kalbini, kalbimden sevdim, sendeki yüreği sevdim. Bulutlar yağmaz ise hüzün yüklüdür. Gözlerinde yaşadığımı biliyorum ara sıra yüzünden yüreğine damla olup dökülüyorum. Serap gibi yaşasak da, aşkın ne adı konur imkansız diye, ne de yaşananlar unutulur çok kısa diye. Aşk yürekte aşktır. Güzel yürekler güzel aşklar yaşarlar.


Yavuz Bayram Çalışkan

26.Ekim 2008 Yalova Saat:10.10

 
Toplam blog
: 6
: 426
Kayıt tarihi
: 29.07.08
 
 

17.06.1959 yılında Aksaray ilinde dünyaya geldi. İlk, orta, lise öğrenimini Aksaray'da tamamladı. An..