Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk

Aşk
 

Yakaladım yakasından aşkı. Baktım gözlerinin içine. Oda bunu bekliyormuş meğer. Dikti gözlerini gözlerime... Kaldı öylece. Şimdi ne onun bakışlarını kaçırmaya niyeti var, ne de benim onsuzluğa tahammülüm.

Aşkın kokusunu çektim içime. Genzimi yaktı önce, korkuttu, telaşlandırdı. Sonra bu acının bile güzelliğini hissettim her hücremde. Her sabaha bu büyüyle başlamanın ayrıcalığını, mutluluğunu keşfettim. Delice müptelası olmak istedim bu serseriliğin.

Tenine dokundum aşkın. Oysa ellerim hiç değmemişti bile ellerine. Fakat o hissetti, ben ürperdim. Onun sıcaklığıyla titredim. Sarıldım aşka daha da hissetmek için benliğini. Kollarında ısındıkça titredim, titredikçe çok daha iyi anladım aşkın hikmetini.

Aşkın melodisi çınlar oldu sabahları kulaklarımda. Bir yandan gözümü açmak istemedim rüyamın bitmesinden korktuğumdan, diğer yandan şüphelendim bu eşsiz besteyi bana bu başlayan yeni günün hediye ettiğinden. Uykuyla uyanıklık arasında buldum kendimi. Nerde kaldığımı hissedemez oldum. Aynı ayaklarımın yerde mi havada mı olduğunu kestiremediğim gibi.

Aşkla uyandım bu sabah. Tüm korkularımdan arınmış, tertemiz başladım güne. Aynaya bakmak dahada keyif verdi gözlerimde seni gördükçe. Artık eminim aşk sensin, sen herşeyim.

 
Toplam blog
: 33
: 523
Kayıt tarihi
: 15.03.08
 
 

11 Haziran 1983 doğumluyum. Sağlıkçı olmama rağmen uzun zamandır edebiyata ilgi duyuyorum. Aklımda b..