Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

AŞK

AŞK
 


Dünyanın en güzel şeyini buldum.

Kaybetmiştim bir zamanlar.

Canım yanarak, ayırmıştım kendimden.

Kendimi ondan ayırmakla olmuyormuş meğer...

Bulduğum her sevgilide,
ona benzemeyişlerinde,
huysuzluklarımda,
payı büyüktür kendisinin.

Herkes ona benzemezdi.

Aşka yakıştıramadığım her hareket,
onsuzluğun küskünlüğüyle yaktı.

Yazık oldu onca sevgiliye,
mutsuzlandılar....

''Ne istiyorsun sen kadın!!''
Diye bağırdılar...

Olamadı.
Yakışmadılar.

Düşlerimden gelmediler çünkü..

Hayallerim onlarla olmamıştı.
Onlar gelip beni buldular.

Ufak bir gülüşle,
sevgi sanılan düş kırıklıklarıma
takıldılar ağlara takılan balıkçıklar gibi.

Çırpınarak can verdiler sonra.

Havasız,
susuz kaldılar acımasızlığımla...

Onlar değildi ki,

bilemezlerdi.

Onlar olamadılar

Aşkların en güzeli.

 
Toplam blog
: 66
: 576
Kayıt tarihi
: 26.01.09
 
 

1963 doğumluyum. İngilizce öğretmeliği yapıyorum. 20 yaşında bir oğlum var. İzmir' de yaşayan şan..