Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Aşk

Aşk
 

KORKUYORUM
Dönsen diyordum gittiğinden beri, bir dönsen
İçimdeki meşaleler yanacaktı bir bir
Karanlık hiçbir yanım kalmayacaktı
Senin yanında hissettiğim onca güzellik te dönecekti sen döndüğünde
Biliyordum...
Yanılmışım...
Döndün şimdi...
Aşk, sevgi söylemlerin aynıydı da bir şey vardı aramızda eksilen
Adını koyamadım ama hissettim taa içimde yokluğunu
Sanki söylediklerin yalan, baktıkların yalan, dokundukların yalan
Sanki kalmaya gelmedin de uğrayıp gidivereceksin gibi
Sevincim kursağımda hala
Dön diye ettiğim dualar kabul oldu da; ben mutlu oldum mu?
Sevmek yeterli değil mi yoksa?
Sevilmek isteği daha bir baskın içimde
Yoksa bırakamayacağım kendimi sana
Ya güven?..
Onu nasıl yaşayacağız bu belirsizliklerle
Güvenemeden, sevilmeden sana teslim olacak kadar deli mi bu yürek
Bilmiyorum...
Korkuyorum...

 
Toplam blog
: 53
: 471
Kayıt tarihi
: 03.07.09
 
 

Balık burcunun tüm özelliklerini taşıyorum. Duygu dünyasında yaşıyorum. Gerçekler çok ağır geliyo..