Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Aşk

Aşk imkansızdır

faşizmde

ve engizisyonda

>,

aşk bir lükstür

fakir

çirkin

yaşlı

insanlar için

>,

aşk gerekmez

bir beyin için

olsa olsa

belki

bir yoldaş gerekir

beyin Tao’sunda

>,

aşk öldürür

Türkiye 1960-2010’da

yani benim biyografimde

beni 20 kez öldürdü

>,

aşkın karşıtı

nefret değil acıdır

, , ,

acının karşıtı

aşk değil bilgidir

, , ,

bu nedenle bilgi

aşka

2 kez karşıttır

>,

aşk ne işe yarar?

diyorlar ki

iyi güzel doğru

insanlar yaratır

oysa ben hiç görmedim

iyi güzel doğru aşık,

milyonlarca kişi dememeyeyim

ama

yüzbinlerce kişidir

veri tabanım,

tamamına yakını Türk’tür ayrı konu

gavur aşkı beni ilgilendirmez

de

çok gördüm

onların da aşkta

baltayı taşa vurduğunu

>,

aşk ütopya mıdır?

hayır,

çok pahalıdır yalnızca

o denli libidoyu israfa değer mi?

diye, baştan düşünmek gerekir

>,

aşk perhizcisi

veya

nefret kültü

yazıyor değilim

karamsar gerçekçiyim yalnızca

>,

bizdeki aşk arabesk cinsinden oluyor

‘beni sevmeyen ölsün’ oluyor

% 30 ihanet oluyor

ortalama 2, 5 evlilik oluyor

aşkımızın zehirleri veletler oluyor

pek cılk kokuyor ortalık

kısacası,

bizde millet aşık olunca

baharları falan

>,

aşk ister miyim?

isterdim herhal

uzak gençlikte kaldı

son 10 senedir istemiyorum

batıyor aşk bana

tiksiniyorum aşık insanları görünce

, , ,

aşk yaşamak yerine

film seyretmek daha yeğ

Holywood’dan değil

Sarı Sinema’dan


>,

herkese izanlı aşklar dilerim

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..