Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Aşk

Gunun birinde gelecek o kisiyi bekliyorsun
Hayalinde seviyorsun, ruyalarinda yasiyorsun aski,
Sonra bi yerlerden sana ask diye fisildiyor, sen Fizan'da olsan duyuyorsun o sesi, o kadar kisik soyleniyorki, ama sana okdar bagirarak soylenmis gibi geliyor, sonra korebe oynarmis gibi sesin geldigi yeri ariyorsun, kimi zaman tasa carpiyorsun kafani kimi zamanda o diye baskasini yakaliyorsun, artik sıkıldım oynamiyorum diyip cokuyorsun bi yere, yine yeniden o ses sana fisildiyor ask diye sen yine oyuna basliyorsun. Git gide zorlasiyor oyun sen yaklastikca o uzaklasiyor sanki? Ne yani bu kadar zormu diyorsun kendince, oyun icinde oyun uretiosun ilk tuttugum o diyosun o kesin o. Yakaliyorsun da birini o oldugunu sanarak. Biraz kesilir gibi oluyor ses ama sonra yine basliyor tuh be yine degilmis diyorsun. Sen baskalari diye aldanirken Zaman su gibi geciyor ve sen halen Aşkı... ariyorsun. Ne zor oyunmus be yaslandim oyun oynucak halim kalmadi deyip cikiyorsun oyundan. Ne kadarda oynamicam desende oyun seni birakmiyor. Yinede ariyorsun fisiltinin nerden geldigini. Ve bir gun o fisilti uzaktan degil kulaginin yanindan geliyor. Diyorki iste ben geldim AŞK... bir titreme urperme senmisin diye bakislarin ardindan haykirircasina bir sevinc cigligi patlatiyorsun.  

Tum dunya duysun AŞK iste bu AŞK diye naralar atiyorsun. Mutluluktan havalara ucuyorsun, dunyayi verseler umrunda olmaz. Cunku ben onu buldum diyorsun. Sonra bi bakiyorsun ki hayat cok kisa Aski fisildayanin azrail oldugunu ve artik oyunun sonuna geldigini anliyorsun... son sozler dokuluyor agzindan Elveda AŞK olum bizi ayirana dek hep seni sevdim ve hep sevicem AŞK....  

 
Toplam blog
: 6
: 149
Kayıt tarihi
: 18.07.11
 
 

04.08.1985 Ankara doğumluyum. Mütevazi bir ailenin 3 çocuğundan sonuncusuyum. Sırasıyla Mimar Kem..